Invitation til agility for sjov dag Invitation til agility for sjov dag
Hej aller bullerhoveder og venner heraf!
Har denne invitation fra Nina (som er opdrætter af Bull Terriers på Syd Sjælland)
Det vil foregå på et indhegnet område med én hund af gangen.
Sted: Det gamle sommerland Falster.
Dato: Søndag d. 29 marts 2009
Tid: Afh. af antal deltagere men nok fra 08.00-16.00
Pladser: ca. 15 i alt.
Der kan købes sandwicher og sodavand. Evt. kaffe eller te må medbringes selv, da der desværre ikke er strøm i nærheden. Man er først tilmeldt når man har betalt og det er først til mølle princippet.
Glæder mig til at høre fra dig
Mvh Nina.
Tlf.: 28154890
jun 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 5 Emner: 23 Svar: 357
Vigtig detalje.
dec 2007
Følger: 29 Følgere: 22 Hunde: 7 Emner: 15 Svar: 54
Tak for info...
Nu er Zagus & Smokey tilmeldt, og jeg håber vi får en super dag med mange gode trænningsfif, vi kan bruge fremover.
Har lige talt med Nina Hedegaard, da jeg var i tvivl om, jeg skulle tilmelde Smokey. Trænningen vil dog blive tilrettelagt den enkelte hund, hvorfor man sagtens kan tilmelde en ikke udvokset hund (Smokey er kun 5 mdr.).
Ser frem til arrangementet og jeg er sikker på at mine hunde også gør :-))Jeg håber, at jeg også kan tage Louis med, men må lige se hvordan det passer ind....
Buller hilsner
Sannie
jun 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 5 Emner: 23 Svar: 357
Tror også det bliver en super dag! Jeg tjekker op når jeg har fri fra job, om I stadig er i gang. Så kommer vi ned og kigger.
Knus
K&CO
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 4 Emner: 146 Svar: 1.589
Invitation til agility for sjov dag
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside