Piercing og Tattoo

Piercing og Tattoo

Medlemmer: 220
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.115 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Så lykkedes det :) Så lykkedes det :)

Så blev det min tur til at blive tegnet på - i stor stil.

Tattoo'en starter omme i lysken ca. på midten og går så om på ryggen. Der er ikke billeder af tattoo' forfra da den er super hævet der og pænt misfarvet/blå-mærke-agtig-av.

http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=38123

Smid en mening smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så lykkedes det :)
  • #1   27. mar 2009 Synes den ser rigtig fin ud - Billederne er desværre lidt mørke :o(

Hvor lang tid var du så under nålen?

• #3   27. mar 2009 WOW super flot... Det måtte ha gjort nas

• #4   27. mar 2009 Anni B: Billederne blev også taget igår aftes - så havde ikke så meget lys og de er taget med min telefon. Der kommer bedre billeder når jeg har fundet mit digitalkamera.
    Jeg var der fra kl. 14.00 til 17.30 - men noget af tiden gik med at tegne og sætte det hele sammen og så var der en del pauser. Hun var igang med nålen i ca. 2½ time.

Marie-Louise: Tak smiley

• #5   27. mar 2009 Linda: Tak smiley Ja det gjode super nas! jeg tudede som en pisket bagefter - det ville bare ingen ende tage. Synes det gjorde ret ondt i lysken og i siden og så lige i midten på rygraden og egentlig også på skulderbladene.
    Og så var det rigtig mærkeligt nogen steder. Når hun satte en finger på og tørrede farve væk så kildede det og det næste øjeblik gjorde det ondt. Det var meget underligt.

• #6   27. mar 2009 Hvor er den fin. Kan godt forstå, hvis du syntes det bed nogle af stederne smiley Den er rigtig flot. Tillykke med den smiley

• #7   27. mar 2009 Rigtig flot - når du har mulighed så opload nogle lysere billeder smiley

Av for den da 2½ time er os lang tid at bli tusset... men som jeg altid siger "smerten er det værd" smiley

• #8   28. mar 2009 super flot!!!!!
    må jeg spørge hvad du måtte betale for den opg hvor lang tid det har taget ind til vider ? jeg vil nemlig ha lavet noget af samme størrelse, så er nysgerrig smiley

men hold da op hvor er den bare super lækker!!

• #9   28. mar 2009 super flot.
    men skal der ikke laves skygger eller farve...?

men rigtigt pæn og for en gang skyld er der en som har fået lavet sin tus hos en der kan. syntes bare der er mange der visser tusser der er lavet så dårligt.

• #10   28. mar 2009 Frk flyveøre: Jeg er kommet af med 2200 indtil videre og så skal jeg nok betale ca. det samme næste gang når der skal farve på. Det tog 2½ time for det jeg har fået lavet og hun regnede med at det ville tage 1½-2 timer at farve.

Mor til sommer: Jo, der skal farve på om en måned. Jeg kunne ikke holde til mere og tattovøren synes også vi skulle stoppe.

• #11   28. mar 2009 okay, det er jo ikke så slemt, troede det blev mere:D

iihh, jeg glæder mig til jeg får råd smiley

Kommentér på:
Så lykkedes det :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce