697 visninger
|
Oprettet:
Ingen hale {{forumTopicSubject}}
Vi er blevet rigtig trætte af at Sirius og Azimut hele tiden vælter kaffen med deres haler. Vi har derfor besluttet at køre til Tyskland og få dem kupereret. Det er der vel ikke noget problem i?
God dag til jer alle!
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 33 Svar: 161
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 162
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 162
Ingen hale