{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

tvangsfodring øv øv {{forumTopicSubject}}

øv øv og atter øv, skide trælst at det skulle komme til det...

starte fra begyndelsen, jeg købte 6 kornsnoge af en privat.. 1000 kr gav jeg ( dælme billigt) da der kun var en alm rød kornsnog imellem, de andre var morpher.. der var bla. 2 motler´er. 2 anery. 1 snow og ja den røde.. de spiste alle fint (undtaget snow som kun vil tage levnde, men spiser fint nu)
men efter min lille ulykke med rotte snogen har den lille baby motley nægtet at spise det samme med den ene anery ( halv stor baby) leopard rotte snogen nægter også, men den har jo lige være ude for en ulykke, så det forståligt nok... men de to andre... pas de er fine at se på ingen skæl betændelse, ingen blod mider, ingen mund betændelse, mit sidste bud ville være forstoppelse... øv det er trælst, især fordi de er så små at dyrelægen faktisk ikke kan gøre så meget..

nå men tvags fodre motley´en og leoparden.. leoparden var vældig ivrig, begyndte faktisk selv at spise lige så snart pinkyen rørte munden, men når den kom halvt ned, ville den ikk mere.. ( den plejer at spise tre musse pinkyer ad gangen) og motley´en plejer at tage en muse fuzzy)
så det bare rigtig øv... men dog en lille posetiv bemærkning.. de har ikke kastet deres mad op i løbet af natten.. der er enda en lille bæ ( var selvf så træt igår aftes at jeg glemte at skille de to små ad, så hvem af dem der har lavet en lille bæ, tjaa, tror det er leoparden, da den lige har skiftet ham her hjemme for første gang..

men dommen lyder, tror på leoparden kommer sig, men motley´en er jeg ikk sikker på... den virker ikk som om den har lyst til noget som helst, men lad os nu se tingene kan hurtigt forandre sig. de får et dejlig varmt bad i dag, det plejer at kunne løsne op.. men nu må vi se... øv øv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tvangsfodring øv øv
Kommentér på:
tvangsfodring øv øv

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce