{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.121 visninger | Oprettet:

Mit værste maridt... {{forumTopicSubject}}

jeg er nød til at dele min smerte med jer... jeg begynder fra starten.. Molly var blevet parret med min mors carin terrie ved et uheld men et uheld vi så som stor lykke.. Vi valgte starks at vi ville ha hende scannet så vi vidste lidt om hvor mange der kom. vi så 3-4 hvalpe og var helt vildt begejstrede jubii. dyrlægen rådede os til et kjersersnit fordi molly havde et lille bækken og faren var lidt større end hende.. det var vi helt klart med på vi ville jo ikke miste molly. under gravidteten har molly ikke taget mere end 700 g på vi har snakket med dyrlægen om det og han mente at nogenb hunde tog meget på og andre ikke.. dagen kom så til idag hvor molly skulle ha kjesersnit. alt er købt ind og vi var klar her imorges. da vi kom ned til dyrlægen syntes han ikke hun så gravis ud så vi fik taget et røgten hvor der vidste at der kun var en hvalp. vi var nu bare glade for at der var noget. blodprøven vidste at hun var klar til et kjesersnit og han gik igang.. vi ventede spændt... så kommer der en sygepljerske ud og siger den er helt gal så vi kom ind på stuen hvor molly lå bedøvet og der lå den kæreste lille hvalp helt veludviklet, den var sort men snude og pels som molly men den var død. jeg spænede ud og begyndte at græde følte bare der blev taget noget fra os som vi nu havde glædet os helt vildt til... Både mig og min kæreste græd og sagde til hinanden at vi stadig havde vores kæreste eje molly... Nemlig... Molly havde fået en virus herbes i kroppen som havde gjort at hun havde apoteret i det tidligere forløb men at den ene havde kæmpet imod men det var desværre ikke nok.. vis den lille hvalp ikke var kommet ud idag havde det muligvis taget vores molly med...
jeg er sindsyg ked af det men lettet over at jeg stadig har molly... lige lidt fra mig.. Puha en omgang..
stort knus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mit værste maridt...
Kommentér på:
Mit værste maridt...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce