Silkeborg

Silkeborg

Medlemmer: 351
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.397 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Hvilke hunde har vi?? Hvilke hunde har vi??

Hej alle sammen, jeg er ny i denne gruppe, og vil da gerne lære både jer og jeres hunde at kende..

Derfor; hvilke hunde har i??

Jeg har en Boerboel, hanhund som hedder Anan, hvilket betyder solen på Sydafrikansk. Han er lige knap 10 mdr.
Han er 6 ca 65 cm høj og vejer ca 50 kg.
Han er lige så god og kælen (hvis ikke mere) som han er stor smiley
Han er vores familienhund, vores vagthund og vores store kæle"hest"..
Han er god imod alle dyr men skal lige se nogle mennesker af.. Min kæreste går til hundetræning med ham ved Dch.

Det var lidt herfra, glæder mig til at læse mere om jer og jeres hunde smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Rengøring af huset - 3 timer arbejde 1.200 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Slibe terrasse og give olie efter. 1.500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilke hunde har vi??
  • #1   29. apr 2009 Sofus er en beagle!

• #2   29. apr 2009 Jeg har:

Gucci, som er en blanding mellem pomeraner/papillion. Hun er snart 7 mdr. Vejer 2,4 kg, ved ikke hvor høj hun er, men cirka 15-20 cm.

Chilie: samojede, på 4 år må hun være, hun vejer rimeligt meget lige nu da hun er med hvalpe som gerne skulle komme indenfor de næste 14 dage smiley

Og ja, så har vi jo som sagt hvalpe i Chilies mave, så det bliver spændende smiley

• #3   29. apr 2009 nej hov, chilie er 5 år smiley

• #4   29. apr 2009 Hej med jer :0)

Jamen jeg har en pekingeser på 20 mdr. En lille robust dreng på 5.9 kg.

Han er meget social og elsker andre hunde Han har verdens bedste temperament og er den bedste hund vi kunne ønske os :0)

Han er lige blevet opereret i venstre bagben og skal opereres i højre d. 12. maj. Når han er ovre hans genoptræning og helt på toppen igen - vil vi meget gerne mødes med andre hunde i gruppen, hvis der er nogen der har lyst til at lave play-dates

Ud over Basse og jeg (Maria, 24) består vores lille familie af Lykke på 4 år og Emma på 5 år :0)

• #5   29. apr 2009 jeg har en drævggravhund på 1 år der hedder jessie
    og en labrador på 6 år der hedder effi

• #6   29. apr 2009 Jeg har en Cavalier på 10 måneder.

• #7   30. apr 2009 Hej med jer:)

Jeg har daisy som er den dejligste blanding mellem en fransk bulldog og en pekingeser:) Hun er gudeskøn, når hun ikke gøer, og elsker at få opmærksomhed. Hun leger rigtig godt sammen med andre hunde - bare de ikke snuser for meget bagtil:)
    daisy har en "søster", bette, som er en blanding mellem amstaff og boxer men tit bliver vi i tvivl om hun ikke bare er ren boxer da hun har en boxers sind til fulde. Hun elsker at lege med sin søster og når de ikke render rundt og giver den gas ligger de gerne sammen i sofaen og nyder tilværelsen:) Det bedste bette ved er når hun får hele ben eller hele fisk:) Hun elsker at arbejde med hendes mad;)

• #9   30. apr 2009 jeg har Sara. Hun er en ren Coton De Tulear, på lidt over 1år.
    Hun er så sød og kan med alle hunde, men hvis de er for store skal hun lige se dem an gerne bag nogle ben.

• #10   30. apr 2009 jeg hedder josefine.
    jeg havde en blandings hund, som blev aflivet for ca en måned siden.
    jeg købter derfor en papillon/phalene tæve.
    hun er nu 14 uger. hun er meget klog, jeg går til hundetræning i DCH og hun er meget dygtig.
    hun er meget lille, ca 15-20cm. og vejer 2,5 kg.

• #11   1. maj 2009 Bølle er et godt hul i hækken, mest schæfer men os lidt lab og rootweiler i ham.
    og Bine er en Amstaff med et lille drys boxer i sig.

• #12   4. maj 2009 Hejsa smiley

Vi har en lille frisk dansk/svensk gårdhund, tæve, på ca.5-6kg vil jeg tro... Cika er super frisk og legesyg, men de store hunde kan af og til godt blive lidt for voldsomme for hende.
    Hun er en hurtigt lille fis, og så er hun bare såååå dejlig og sjov!!! smiley

By the way, god ide at oprette denne tråd søs smiley

• #13   4. maj 2009 Hov... Cika er godt 8 mdr. nu og vi har gået til hvalpetræning, er påbegyndt unghunde træning og så går vi til hundesvømning med i hende i Østjysk hundecenter i Mollerup smiley

• #15   6. maj 2009 Hej jeg er ny i forummet og jeg hedder Tina og har endnu ingen hund. Min gale hund er desværre blevet aflivet.

Vi går og håber på at der bliver født en Fawn Mastiff til os til Juni smiley

• #16   6. maj 2009 Jeg får min nye hvalp her den 10 maj. Det er en godt og grundig blandet hyrde gadekryds.
    Hun kommer cirka til at veje 20 kg. og hun er nu 10 uger.
    Vi glæder os rigtig meget til at få hende hjem.

• #17   20. maj 2009 Vizsla smiley

• #18   20. maj 2009 hejsa

jeg har
    Shiwa ein Dansk/svensk omkring 1 1/2 år
    hun er glad for alle hunde bare die vill lege

Kommentér på:
Hvilke hunde har vi??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce