HyggeKrogen

HyggeKrogen

Medlemmer: 1.573
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
809 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Kennelhoste....Øv!! Kennelhoste....Øv!!

Freja begyndte at hoste igår, men tænkte at det kunne være fordi hun er i løbetid og slikker sig meget. Så besøgte vi mine svigerforældre igår aftes og det viser sig at deres hund har hostet i 3 dage. Jeg tænkte straks at det jo kunne være kennelhoste og valgte at ringe til dyrlægen her til morgen. Han sagde at det godt kunne lyde som om det var kennelhoste, men hvis bare hun ikke havde feber og virkede frisk nok, så skulle det bare have lov til at gå over af sig selv, da der ikke rigtig var noget han kunne gøre. Men jeg glemte at høre ham om hvornår hun må være sammen med andre hunde igen. Er der nogle der ved det? Det er rigtig surt for det var meningen at vi skulle starte til træning igen på mandag,

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af møbler 800 kr.
  • Elektriker 800 kr.
  • Sætte kilerem på texas rider 6100E 250 kr.
  • Hej jeg skal have hæng mit TV og TV bord op 800 kr.
  • Flytterengøring 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kennelhoste....Øv!!
Kommentér på:
Kennelhoste....Øv!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce