808 visninger
|
Oprettet:
Jeg ville ønske....................... {{forumTopicSubject}}
................ at der var nogle store stærke fyre bevæbnet med baseball bats der opsøgte denne psykopat, og gav ham en omgang af dimensioner. Jeg er rystet, og ville ønske jeg vidste hvad han hedder og hvor han boede. For han får vel bare et 'rap' over fingrene for hans ugerning:
http://www.bt.dk/article/20090525/krimi/90525048/
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.206
dec 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 47
jan 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 91
okt 2007
Følger: 26 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 111 Svar: 304
Det er en direkte skandale at et land som vores ikke har meget strammere regler og straffe til disse mennesker..
My
Jeg ville ønske.......................