15. feb 2007 Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.327
OT - Er bare en smule irriteret OT - Er bare en smule irriteret
Det var meningen min mand skulle hente vores datter i SFO, men han synes åbenbart lige i dag at en tår kaffe var vigtigere (en anden længere historie) end at hente hende og komme hjem og gå med hundene.
Det var mit første irritationsmoment.
Så han beder derfor farmor om at hente vores datter, da han pga. kaffetåren ikke kunne nå det inden sfo lukkede.
Nu er vores datter så hjemme og jeg skal lige tømme hendes taske for bla. madkassen. Men nej, den er ikke i tasken.
Finder så også lige ud af, at hendes gummisko heller ikke var i tasken.
Dvs. farmor har hentet vores datter, men ikke tænkt på at madkassen og gummiskoene (som er de eneste sko hun har udover sandalerne, som hun havde på) også skulle med hjem.
Så nu må vi jo så bare håbe på at det bliver sandal-vejr hele pinsen, for ellers har hun ingen andre sko at tage på. Gummistøvlerne er nemlig også i sfo.
Gal, jeg er irriteret.
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.350
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.327
Tusind tak - jeg håber virkelig du har ret i vejr-forudsigelserne
feb 2007
Ja, det er dælme lige umulige.
Det er næsten altid mig som henter og bringer vores datter og når det er, så sikre jeg mig altid lige, at det tøj og sko hun har haft med over om morgenen, også er tilstede om eftermiddagen når jeg henter. Hvis det ikke er, så bliver min datter sat i gang med at lede og jeg leder også. Og vi finder det som regel og så kan vi tage hjem.
Når min mand henter hende, så har han ikke lige tænkt på at finde f.eks. en trøje eller sutsko. Dvs. når jeg så aflevere næste morgen og hun skal have sutsko på, så skal jeg bruge dyrbar morgentid på at lede.
Jeg skal altså også på arbejde om morgenen og da helst møde til tiden - specielt hvis jeg skal være heldig at få en P-plads - så jeg har ikke tid til at lede hele SFO og tidligere børnehaven rundt efter sutsko.
Mænd altså !!!!!!
Men tak og god pinse til dig også
feb 2007
Forstår ikke helt hvad du mener ?
Vores datter er kun 6, så det er lidt svært at give hende ret meget af skylden og SFO er ny for hende, så hun har rigeligt med at suge indtryk til sig og falde til.
Svigermor = farmor, har selv haft børn engang, så burde vide som basic at madkasse og sko skal med hjem i weekenden.
feb 2007
Nårh på den måde - det kunne du jo bare have sagt *GGG*
Du må meget gerne være stolt af din mand - husk at give ham et ekstra kys til aften.
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 46 Svar: 336
men kan sgu godt forstå din irritation.
feb 2007
Husk det nu *GG*
Josefine G
Tark
OT - Er bare en smule irriteret
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside