{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvalpe..
  • #1   30. maj 2009 Tilykke smiley

• #2   30. maj 2009 Tillykke. Er der kommet flere

• #3   30. maj 2009 nej ikke endnu.. vi venter spændt..

• #4   30. maj 2009 Åhh Tusinde tillykke.. Intet er skønnere end hvalpe..Og så lige buller hvalpe..

Jeg har desværre kendskab til nogle opdrættere der er brændt inde med deres hvalpe selv om de var med dkk tavle.
    Enten er markedet mættet eller også er det finanskrisen.

Jeg vil anbefale jer at annoncere meget hurtigt medmindre i allerede har købere på hånden.
    Held og lykke.

• #5   31. maj 2009 Hej igen. vi endte med en "dårligere" slutning på vores eventyr om hvalpe. Kawa havede en meget stor og sej jomfrustreng der gjorde det svært at fødefor hende. Muligvis derfor en af dem var dødfødt pga anstrengelserne da det tog hende lang tid. Den sidste hvalp ville heller ikke ud og kl 01.00 tog vi beslutningen om dyrlæge.
    Da vi så ringede og indtil de kunne henvise os osv gik der næsten en time. Så vi ankom først til dyrehosp kl 02.30 og der "kæmpede" de for at få den døde hvalp ud af fødsels kanalen.
    Den sad så godt fast at de ville lave kejsersnit eller aflive.. (pga økonomien i et kejsersnit på nat weekende tillæg)
    Så jeg havde næsten indstillet mig på et liv uden Kawa og hvalpene uden deres mor. PUHA,,
    Men lige i sidste sek, fik dr. dyr hvalpen ud som var rigtig stor og muligvis med en fysisk defekt fra start., da det ene ben vendte i den forkerte retning.
    Vi er nu hjemme og utrolig trætte og lidt rystet. vores lille eventyr blev hurtigt til maridt.
    Nu vil vi gerne forkæle kawa og gi hende noget ekstra godt at spise. men som samtidig er sundt og nærende. nogen forslag?

Håber ikke på negative indlæg, det har jeg virkelig ikke brug for nu..

• #6   31. maj 2009 puha sikke en oplevelse godt i fik Kawa med hjem igen smiley
    Hvad med noget kogt kylling det vil hun da sikkert syntes er lækkert.
    mine hunde Elsker også bananer;-)

• #7   31. maj 2009 Hej Anja.

Ja der kan være mere i det at få hvalpe end man umiddelbart tror.

Godt at hun frem for alle er ok - dernæst at der er levedygtige hvalpe..

Mht foder af hende, er hun vel sat på hvalpefoder/foder til digegivende tæver?? Det burde dække hendes behov. Ellers tilsæt noget kogt kylling, fisk. Hytteost er altidgodt, det brugte vi meget.

Held og lykke med dem alle,

Hilsen Kath.

• #8   31. maj 2009 Anja har hun kun en levende hvalp tilbage? ?

RE:
    30/5-09 fødte Kawa 5 hvalpe. 3 tæver 1 hanhund ( 2 tæver dødfødt -pga komplikationer under fødslen ) alle sort/hvide med lidt brindlet. Hanhund kunne desværre ikke nyde livet mere efter et døgns tid.

Hilsen Kath.

• #9   31. maj 2009 nej der er to flotte store tæver der er i live.. der var en lille han på kun 130 g ved fødsel, han gav desværre op i dag. og de to dødfødte tæver var også store og fine. men pga fødslen har taget lang tid osv har de ikke kunne klare strabasserne. Vi går straks i gang med de forskellige råd til foder.. tusinde tak.

• #10   2. jun 2009 Så er der lavet fotoalbum af vores to hvalpe.

• #11   10. jun 2009 Hej Anja,

Hvordan går det med de to små rollinger?

• #12   10. jun 2009 Det går rigtig fint, blir rigtig store og tykke.. den ene har taget 350 g på på 4 dage.. hihi.. fantastisk.. er såå spændt på den videre udvikling. Ja og den ene har fået øjne i dag. Kawa er så glad for sine børn, vi må helst ikke snakke med dem. Håber bare vi kan finde et godt hjem til den ene. Ellers må vi jo beholde den.

Kommentér på:
hvalpe..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce