593 visninger
|
Oprettet:
hvalpe.. {{forumTopicSubject}}
Så kom vores længe ventede hvalpe. indtil videre er det blevet til 4 stk. 3 tæver og 1 han. nr 2 tæve dog dødfødt. Vi venter på en eller to mere.
Billeder kommer en af dagene.
Alle sorte og hvide.
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 581 Svar: 2.461
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Hunde: 5 Emner: 55 Svar: 1.281
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 7 Svar: 13
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 66 Hunde: 10 Emner: 46 Svar: 290
Jeg har desværre kendskab til nogle opdrættere der er brændt inde med deres hvalpe selv om de var med dkk tavle.
Enten er markedet mættet eller også er det finanskrisen.
Jeg vil anbefale jer at annoncere meget hurtigt medmindre i allerede har købere på hånden.
Held og lykke.
okt 2008
Da vi så ringede og indtil de kunne henvise os osv gik der næsten en time. Så vi ankom først til dyrehosp kl 02.30 og der "kæmpede" de for at få den døde hvalp ud af fødsels kanalen.
Den sad så godt fast at de ville lave kejsersnit eller aflive.. (pga økonomien i et kejsersnit på nat weekende tillæg)
Så jeg havde næsten indstillet mig på et liv uden Kawa og hvalpene uden deres mor. PUHA,,
Men lige i sidste sek, fik dr. dyr hvalpen ud som var rigtig stor og muligvis med en fysisk defekt fra start., da det ene ben vendte i den forkerte retning.
Vi er nu hjemme og utrolig trætte og lidt rystet. vores lille eventyr blev hurtigt til maridt.
Nu vil vi gerne forkæle kawa og gi hende noget ekstra godt at spise. men som samtidig er sundt og nærende. nogen forslag?
Håber ikke på negative indlæg, det har jeg virkelig ikke brug for nu..
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 4 Emner: 146 Svar: 1.585
Hvad med noget kogt kylling det vil hun da sikkert syntes er lækkert.
mine hunde Elsker også bananer;-)
jun 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 5 Emner: 23 Svar: 356
Ja der kan være mere i det at få hvalpe end man umiddelbart tror.
Godt at hun frem for alle er ok - dernæst at der er levedygtige hvalpe..
Mht foder af hende, er hun vel sat på hvalpefoder/foder til digegivende tæver?? Det burde dække hendes behov. Ellers tilsæt noget kogt kylling, fisk. Hytteost er altidgodt, det brugte vi meget.
Held og lykke med dem alle,
Hilsen Kath.
jun 2006
RE:
30/5-09 fødte Kawa 5 hvalpe. 3 tæver 1 hanhund ( 2 tæver dødfødt -pga komplikationer under fødslen ) alle sort/hvide med lidt brindlet. Hanhund kunne desværre ikke nyde livet mere efter et døgns tid.
Hilsen Kath.
okt 2008
okt 2008
jun 2006
Hvordan går det med de to små rollinger?
okt 2008
hvalpe..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside