NYT NYT NYT NYT NYT NYT NYT NYT NYT {{forumTopicSubject}}
Kære alle i gruppen ALLE DYRS RET.
Gruppen har fået nyt navn den hedder nu.
TIL ÆRE FOR ALLE DYR & MENNESKER MED RESPEKT FOR ALT LEVENDE !!!
Denne meddelse er sendt til jer alle i en privat besked men da det er min erfaring at i ikke altid ser den eller får den så sætter jeg beskeden herind så i alle kan læse den...
Da jeg har trukket mig fra arbejdet med ALLE DYRS RET har gruppen nu ændret navn da vi ikke kan have en gruppe der ikke har relavanse til foreningen..
Jeg håber at i alle har lyst til at vi fremover kan gøre gruppen til en super god gruppe hvor vi kan have nogle gode dialoger og samtaler omkring selfølgelig dyrevelfærd men oz mange andre ting mellem himmel og jord..
Til jer der ikke længere ønsker at være en del af gruppen af den ene eller anden grund ,respektere jeg naturligvis jeres ønske og vil sige tak for jeres støtte og samvær her i gruppen.
Til jer andre vil jeg starte den første konkurence her i gruppen.
Præmien er at Netop dit billed vil blive gruppens profil billed hvis du vinder konkurencen..Det i skal gøre er at sende mig et billed som i syntes skal være gruppens Profil billed i sender det til følgende email. barlebo1@gmail.com samt jeres navn og bruger navn.
Jeg vil så sætte dem ind i et album med gruppens nye navn på min private profil My Barlebo. Her vil i alle så kunne se de indsendte billeder samt laver jeg en tråd inde i gruppen med navnet konkurence om gruppens profil billed, her vil i inde i tråden kunne give jeres stemme om hvilket billed i syntes der skal vinde titlen og æren af at blive gruppens profil billed...Konkurencen vil starte fra idag d 31 Maj og køre frem til den 1 Juli hvor vinderen bliver trukket.
Håber at i alle er med på ideen og vil finde jeres aller bedste billed frem i må gerne sende mere end 1 men max 3 pr medlem i gruppen.
Frem over kunne jeg godt tænke mig at vi holdte nogle flere konkurencer med præmier. Så ligger du/i inde med en god ide til en konkurence eller har du en god præmie du vil sponcerere til en konkurence så giv endelig lyd fra dig..
TILBAGE VIL JEG SIGE
VELKOMMEN TIL GAMLE SAMT NYE MEDLEMMER I GRUPPEN.
KNUS
MY B
okt 2007
Følger: 26 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 111 Svar: 304
Det lyder bare super duper..
Til jer andre hold jer endelig ikke tilbage
My
okt 2007
Følger: 26 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 111 Svar: 304
Knus
My
okt 2007