1.021 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
28. mar 2006 Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 1 Emner: 58 Svar: 465
HUSK bornholm! {{forumTopicSubject}}
Så er det i dag der er sidste tilmelding til Bornholmer udstillingen.
Eller i morgen kl. 8 er det jo..
Det siges samtidig det er den sidste udstilling på bornholm.
Næste år har den veeget pladsen for WDS, men vender vist nok ikke tilbage i 2011.
mar 2008
Følger: 75 Følgere: 74 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 9.950
nov 2004
Følger: 87 Følgere: 88 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.949
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 1.337
feb 2008
Følger: 73 Følgere: 68 Hunde: 9 Emner: 73 Svar: 1.442
så holder vi også en lille ferie der over, nu vi er der
feb 2007
Følger: 47 Følgere: 48 Hunde: 6 Emner: 47 Svar: 1.858
mar 2008
Følger: 10 Følgere: 22 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 80
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 43 Svar: 1.346
mar 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 1 Emner: 58 Svar: 465
Selvom jeg havde svoret at i år blev UDEN hund.. men kom vist lige til at smide tilmeldingen afsted alligevel
mar 2008
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 800
mar 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 1 Emner: 58 Svar: 465
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 74 Svar: 3.806
Hvor skal i bo henne? Vi skal bo i Allinge på Storløkke Feriepark
feb 2008
Følger: 73 Følgere: 68 Hunde: 9 Emner: 73 Svar: 1.442
mar 2008
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 800
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 429
mar 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 1 Emner: 58 Svar: 465
Mie: Næhhh... hvor hyggeligt.
Og så hvor jeg skal bo.... Se vi er jo nogle der har "privat" hotel på bornholm.. mine forældre bor på bornholm, så jeg har ejer værelse, og fuld pension
nov 2004
Følger: 87 Følgere: 88 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.949
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 429
DItte - vi glæder os meget til at lege med pelsdyret og hilse på ham igen. Det blir dajlit
feb 2008
Følger: 73 Følgere: 68 Hunde: 9 Emner: 73 Svar: 1.442
mar 2008
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 800
mar 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 1 Emner: 58 Svar: 465
nov 2004
Følger: 87 Følgere: 88 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.949
Årh jeg kunne godt bruge en lang weekend i sommerhus i godt vejr - det eneste jeg har set af Bornholm er fra færgen til udstillingen : )
Pinligt!
Vi kommer i rigtig god tid - sådan i "stå op kl 3 og kør til færge tidligt" tid : )
mar 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 1 Emner: 58 Svar: 465
Der er RIGTIG mange der har set bornholm op af Munck petersensvej vidre op af Zarthmansvej og rundt i rundkørselen og så er det 1 vej, og så vil jeg gætte på en lille km ud... og så tilbage
nov 2005
Følger: 46 Følgere: 47 Hunde: 6 Emner: 89 Svar: 567
mar 2008
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 800
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 43 Svar: 1.346
Tænk engang: Sidste år, hvor vores færge var i udu og forsinket 5 timer - Ja, der tog vi en tur rundt på Bornholm, fik set nogle af de steder vi var gået glip af på vores "tour-de-Bornholm" på cykel med ungerne... Og så var det i grunden ikke så slemt at være forsinket
PS - Der er sgi mange andre steder i kort afstand fra Rønne, som serverer den bedste mad... Så Torvet på Rønne er ikke nok for os, når vi endelig får chancen for en tur til "Ø'en"
mar 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 1 Emner: 58 Svar: 465
Kan godt huske noget med færgen sidste år, jeg var afsted med en veninde bare over fredag med natfærgen og hjem søndag med natfærgen, og gud hvor vi var lykkelige for vi havde valgt natfærgen.
Bornholm er fantastisk, og jeg kan blive helt syg for at komme afsted bare ved tanken, det burde vare et led i et hvert barns opragelse at komme til bornholm
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 43 Svar: 1.346
HUSK bornholm!