Bichon Havanaiser

Bichon Havanaiser

Medlemmer: 41
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.165 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

hvid pels? hvid pels?

hej! smiley
min farfar er ved at kigge på en bichon havanaise hvalp, jeg har fundet en sød lille hvid tæve til ham.
han har så spurgt mig om det er let nok at holde den hvide pels ren? dette kan jeg ikke rigtigt svar på da jeg har en sort vuf, så jeg ville lige høre jer?
er den hvide pels let at holde ren?:D

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvid pels?
  • #1   12. jun 2009 nu er Racen jo så smart anlagt at pelsen er rimelig selvrensene, så jeg synes ikke det har været et problem med den hvide pels, da hun var hvalp vaskede jeg hende ca hver 14 dag nu da hun er blevet voksen er det ca en gang om mdr. =)

• #2   12. jun 2009 okay det lyder godt smiley
    han ville nemlig helst have en sort ligesom min, da han tror at de ville blive svært at holde en hvid ren, men det lyder det ikke til smiley

• #3   13. jun 2009 jeg hører tit folk sige, nej hvor er din hund god hvid har den lige været i bad, og der kan det være over 1 mdr siden hun sidst er vasket.

Jeg vasker hende heller ikke fordi hun ser snavset ud, men fordi pelsen er nemmere at have med at gøre når den er rimelig nyvasket. det handler jo bare om at holde pelsen, og det skal den jo uanset farven =)

• #4   14. jun 2009 ja det er rigtigt smiley tak for svaret smiley

• #5   15. jun 2009 Nu har jeg jo aldrig haft andre arver, men det med løbeøjne kan man ikke sige generalt, for det har jeg aldrig haft problemer med, men det er rigtigt de kan få det, og ja skæget bliver også meget let farvet, så ja de kræver rimelig ofte (3-7 dage ugentligt vil jeg sige) men det gør alle farver vel, eller hvad Connie (skal da lige hører om jeg skal have en helt farvet som nr 2, når min kæreste engang siger god for det, hehe ej jeg vil ha en med lidt farve på næste gang for ikke at ha 2 helt hvide, der findes jo så mange flotte farver)?

• #6   15. jun 2009 tessi har også hvidt skæg og har aldrig oplevet at det er blevet rødt?:D
    men jo han har et rimelig godt helbred og han ved godt der er meget pels arbejde, da han har haft tessi i pleje smiley

men det er ikke sån' at man skal vaske de hvide hunde næsten hver dag for de ikke bliver beskidte?

nu har tessi, min hund hvide poter hvid mave og skæg og jeg er faktisk overrasket over hun ikke bliver mere snavset smiley

• #7   15. jun 2009 som sagt vaskede jeg cadence ca hver 14 dag som hvalp og nu 1 gang om mdr og hun er altid ren =)

• #8   16. jun 2009 vi har været ude og se den idag smiley det er en tæve. Min farfar var helt solgt så det bliver hende smiley

• #9   16. jun 2009 tillykke med hende, måske du kan lægge et par billeder ind når han får hende =)

• #10   17. jun 2009 hun er kun 3 uger så der går lige et stykke tid smiley

Kommentér på:
hvid pels?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce