{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.822 visninger | Oprettet:

Shampoo til hvid pels {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg vil spørge om der er en eller flere som kan anbefale en god shampoo til hvid pels?

Sagen er den at min hund er misfarvet på brystet, hans lange hvide pels har et gulligt skær som jeg ikke kan vaske væk..
Jeg har i dag vasket ham i dybderensende shampoo 2 gange efterfulgt af en shampoo specielt til hvide hunde også 2 gange(begge fra k9 competition) og hans bryst er stadig misfarvet, resten af ham er fin hvid..
Er ved at blive skør for jeg skal til Leipzig med ham om 3 uger, og da jeg var afsted på udstilling i sidste weekend kommenterede andre udstiller det:(

Har set i en gammel tråd at Chris Christensens Black on Black shampoo skulle være fantastisk. Har nogen erfaring med den?
Andre guldkorn modtages med kyshånd:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shampoo til hvid pels
  • #1   3. aug 2014 Black on black er fantastisk - hvis du vil have en blå hund! Jeg fik en laaaang smøre om det var fantastisk af en sælger og maliq ville aldrig se renere ud, da jeg fortalte min opdrætter om købte grinede hun højlydt og jeg fik et held og lykke med på vejen, jeg vaskede maliq i shampooen og al den hvis pels var blå! smiley Jeg burger midnight white fra grommers edge, den er virkelig god, og Maliq er ren og dufter ikke sådan overdrevet af shampoo bagefter, men pelsen er så lækker og hvid smiley

  • #3   3. aug 2014 Jeg bruger White on White fra Chris Christensen og lader det sidde ca 15 minutter.
    Jeg mener at have hørt om en der var bedre men kan ikke huske navnet.

    Synes at kunne huske at man kan bruge Baking soda(kan ikke huske navnet på dansk) for at få misfarver hvid pels, Hvidt igen, men har ikke prøvet det selv.


  • #5   3. aug 2014 * Baking soda = bagepulver *

  • #6   3. aug 2014 Du skal have fat i et special produkt der tar misfarvningen.
    De fleste hvidshampooer ( dem der er blå, lilla eller sorte) lægger bare kontrastfarve i pelsen.

    Jeg ville kontakte pitstoppets. De har en skumbasseret tørshampoo fra plush puppy mener jeg det er, som er god til misfarvninger.
    De har også et produkt fra psh som er til pletter på hvid pels. Men den har jeg ikke hørt tilbagemelding på endnu.
    Psh hvidshampoo er enzymbaseret - den vil også kunne gøre noget all over. Men det tar flere vask end specialprodukterne.

    Jeg kender også nogen som har brugt bio-enzymspray fra pure paws. Det er butikgydegaard der har den serie. Og som har været rigtig glade for resultatet.


  • #7   3. aug 2014 Tusind tak for alle rådene..

    Cecilie: det var lige præcis det jeg frygter vil ske med Black and Black smiley

    Eftersom jeg har brugt en specialshampoo til hvid pels uden resultat vil jeg prøve at ringe til pitstoppets i morgen for at få et råd, ellers ender jeg med at købe mig fattig og vil ikke ud i ekstremer med at blege pels, så må jeg leve med det..


  • #8   3. aug 2014 Du skal have et dybterensende enzym produkt.
    Kom det i pelsen. Varm stedet op evt med føn.
    Og skyld ud efter en 5-15 min.
    Vask evt. efterfølgende.

    De enzymbaserede hvidshampooer kan også bruges, men kræver ofte lidt flere påføringer. Men så behøver man kun et produkt til både kur og vask smiley



  • #9   4. aug 2014 Jeg har læst,men ikke afprøvet,E-Z groom White shampoo,der opvarmes,skulle være god,eller har jeg været igennem de fleste mærker...
    Mit problem er hanner,der tisser sig på de hvide forbensfaner og maver.
    Har også prøvet rådene fra pitstop,det gav heller ikke noget.


  • #10   4. aug 2014 E-z groom er netop enzymbasseret - og kan bruges ufortyndet til pletrens, eller fortyndet som shampoo.
    jeg synes det var rigtig effektivt, især når man oven i fønnede hunden med det i pelsen. Men det kræver man giver pelsen flere omgange af det.
    Det har taget misfarvning på min han. Det vasker utrolig rent, men farvekorrigerer ikke meget. Den er let grøn. ikke særlig drøj.
    Lige nu bruger jeg Psh som har samme effekt. Men hvor jeg personligt bedre kan lide shampooen - og den er hvid som jeg gerne vil have det.. smiley heller ikke særlig drøj.

    Men ja de to er gode bud på shampooer hvor man vasker rent, får en hvid hund og ikke ender med blå/lille pels..



Kommentér på:
Shampoo til hvid pels

Annonce