{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

fuck noget lort:( {{forumTopicSubject}}

fuck jeg er sur lige nu, hader mit boligselvskab :(:(:(:(:(:(:(:( :@

har lige været der nede for skal jo snart flytte smiley det er også iorden, MEN spurte om man måtte hav hund der hvor jeg skulle hen og bo da det var det billigste sted da jeg er igang med uddannelse og kun er på en sølle su:(

men de sagde nej du kan skaffe dig af med din hund og så kunne vi begynde at snakke om at finde dig noget at bo i er det ikke lidt latterligt sagt, Men jeg sagde hva så med alle de andre der har hund der ude, så sagde du det er vi lidt lige glade med, det er så der jeg tænkte inde i mig selv skal jeg så sige hvis de andre må, må jeg også hav thor med mig, men det kom så også lige til sidst og de sagde hvis du gør det så kommer du slet ikke der ud og bo, min mor og far ville ikke hav ham da min far arbejder længe værd dag og min mor kan ikk gå med ham da hun lige har fået nyt knæ

nogen der har nogen gode råd til hva jeg så gør

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fuck noget lort:(
  • #1   17. jun 2009 øh.. finde et andet sted? det er da ikke så svær en beslutning..

• #2   17. jun 2009 Anne-Mette B

det hjælper ikke da jeg kun er på su og dårlig nok har råd til at købe mad til mig og thor og de andre steder jeg har kigget på der har de bare sagt ja men så 1 time efter ringer de og siger man ikk må hav hund der afligevellet da det var en ny der ikke havde en skid styr på noget

• #3   17. jun 2009 Ej hvor er det da træls for dig at du ikke må have hund der hvor du skal flytte hend håber at du finder ud af noge med dig og din hund

• #4   17. jun 2009 Dorthe S

tak tak må finde ud af et eller andet

• #5   17. jun 2009 det sku' du nok have tænkt på noget før så.. så må du få dig et arbejde eller tage su-lån, det kan du da ikke lade gå ud over hunden...

• #6   17. jun 2009 Anne-Mette B

jamen har søgt arbejde men der er ikke nogen der ville hav mig da jeg snart er 18 og søger også læreplads så jeg kan komme vidre med min udannelse

• #7   17. jun 2009 ja det er det men har læst at det der su lån det skal man betale tilbage når man er færdig med uddannelsen kan det passe

• #8   17. jun 2009 mikala
    hvorfor? hvis ikke han vil arbejde eller ta' su-lån, hvad er su'en så? og nej, han vidste vel at han sku ha en uddannelse, så ka ik se at "vi alle kan komme ud i en dum situation" så må man lade være med at få hund.

stefan
    ja

• #9   17. jun 2009 Ja et su lån skal man betale tilbage, man begynder at betale det tilbage et år efter man er holdt med at få det, da man så har haft en chance for at have fået et arbejde og derfor en løn. Men man betaler det tilbage med gode rater og en god procent...

• #10   17. jun 2009 Et SU lån er slet ingen dum idé i din situation, du skal jo først betale det tilbage når du er færdiguddannet og der har du jo råd til det... Det er slet ikke så dum en idé... Det ville jeg helt klar undersøge hvis jeg var dig...

Når man har valgt at have en hund må man også gøre hvad der skal til for at den får hvad den skal have og ikke skal kastes rundt...

Jeg sidder lige nu med en lille bekymring om hvad der mon ville ske hvis din hund nu lige pludselig fik brug for dyrlægehjælp... ville du have råd til det, og har du en sygeforsikring på den osv??? Det var også nogle ting du skulle overveje at få klemt ind hvis du tog et SU lån...

Håber du finder ud af en fornuftig løsning.

Held og lykke.

• #11   17. jun 2009 Kan du ikke blive boende hjemme indtil der er styr på økonomien, eller til du finder et andet sted at leje bolig?

• #12   17. jun 2009 svare senere da jeg låner min nabos pc

• #13   17. jun 2009 mikala
    kan helt ærlig ikke se, hvad der er nedladende ved mine indlæg. jeg mener vitterligt at man er nødt til at tænke over, hvor vidt man har råd til en hund eller ej.. jeg er da også selv på su og har hund, men jeg arbejder to steder ud over min su. jeg ved godt det er svært at finde et sted, hvor man må have hund, men det er jo åbenbart ikke engang det der er problemet, men det at der mangles penge til en evt. lejlighed, fordi man nærmest ikke har råd til at fodre hverken sig selv eller hund, som trådstarter skriver.. man ligger som man har redt, og jeg synes rent faktisk det er konstruktivt at foreslå et su-lån eller et arbejde. og selvfølgelig kan man få et arbejde - det er altså ikke så svært!

• #14   17. jun 2009 Stefan J -
    Det er en rigtig lorte situation du står i. Første jeg tænker er om du har mulighed for at blive boende hjemme. Hvis ikke synes jeg du skal overveje at få et SU lån. Jo de skal betales tilbage men først når du er helt færdig med at studere. Det betyder også at skulle du få lyst til at læse videre bliver betalingen udsat.
    Der er mange som kritisere SU lån men det er altså en genial løsning hvis du spørg mig. En SU bliver man jo ikke just rig af.
    Og med hensyn til arbejde er der ikke andet for end at blive ved med at lede og ikke give op. Er der ikke nogen telemarketing bureau tæt på? De er nemlig så småt begyndt at få fremgang igen så mon ikke de ansætter folk snart??

• #15   17. jun 2009 Ja det er ikke nemt at være studrende .

Ja enten må man tage et lån for at få tingene til at køre - eller låne af dine forældre.

Finde et andet sted at bo, hvor du må have hund - men det er stort set umuligt, da jeg selv har stået i den situation engang. Mange udlejere vil simpelthen bare ikke have dyr.
    Jeg må nu godt hvor jeg bor nu, men jeg bor også på 90 m2 med have til. Og det er jo ikke helt billigt, hvis man er studerende.

Ellers må du jo overveje at opgive din vovse? Det er hårdt ja.. men hvis du knap nok har råd til at give dig selv mad.. hvad med vovsen? Dyrlægeregninger, uforudsete regninger osv.
    Men det er jo også en stor belastning for din hund.. det er synd hvis det skulle gå ud over den i hvert fald.

• #16   18. jun 2009 stefan hvor i landet bor du???

• #17   18. jun 2009 sjælland

• #18   24. jun 2009 Får vi en ende på historien??? Jeg venter spændt...

• #19   25. jun 2009 Maria B

jajaja søger stadig andre steder derfor jeg ikke kan svare på jeres besekder da mit net fucker hele tiden

Kommentér på:
fuck noget lort:(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce