{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
533 visninger | Oprettet:

fuck noget lort:( {{forumTopicSubject}}

fuck jeg er sur lige nu, hader mit boligselvskab :(:(:(:(:(:(:(:( :@

har lige været der nede for skal jo snart flytte smiley det er også iorden, MEN spurte om man måtte hav hund der hvor jeg skulle hen og bo da det var det billigste sted da jeg er igang med uddannelse og kun er på en sølle su:(

men de sagde nej du kan skaffe dig af med din hund og så kunne vi begynde at snakke om at finde dig noget at bo i er det ikke lidt latterligt sagt, Men jeg sagde hva så med alle de andre der har hund der ude, så sagde du det er vi lidt lige glade med, det er så der jeg tænkte inde i mig selv skal jeg så sige hvis de andre må, må jeg også hav thor med mig, men det kom så også lige til sidst og de sagde hvis du gør det så kommer du slet ikke der ud og bo, min mor og far ville ikke hav ham da min far arbejder længe værd dag og min mor kan ikk gå med ham da hun lige har fået nyt knæ

nogen der har nogen gode råd til hva jeg så gør

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fuck noget lort:(
  • #1   17. jun 2009 * Vivi - trækker alle over en kam *

jamen det er ikke mit boligselskab der siger det bor stadig hjemme med er snart 18 og derfor skal jeg jo finde noget og bo i derfor men var på det der boligselskab idag og de sagde enten skaffer du dig af med din hund ellers må du søge et andet sted hen

• #2   17. jun 2009 ja men det var det de sagde og nej må ikk bo hjemme selv om jeg ville være med til og betale det hele som de køber og det men nej nu er man jo blevet voksen og skal stå på egn hond men ellers tager jeg ham bare med når jeg er flyttet der ud helt

• #3   17. jun 2009
    * Vivi - trækker alle over en kam *

ved ikk med det private men kan da prøve

Kommentér på:
fuck noget lort:(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce