588 visninger
|
Oprettet:
Tror I egentlig..... {{forumTopicSubject}}
.....at i ville synes Rob var lækker hvis han ikke var skuespiller og mødte ham i en bar et sted???
Helt ærlig - så ved jeg sgu ikke.... Måske
okt 2007
Følger: 20 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 481 Svar: 3.659
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 158 Svar: 2.486
okt 2007
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.286
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 158 Svar: 2.486
okt 2007
Følger: 20 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 481 Svar: 3.659
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 158 Svar: 2.486
Jeg glæder mig til at se ham i Remember Me - men er vildt irriteret over, at han skal spille sammen med Emilie de Ravin. Synes hun er SÅ træls. Han huske hende fra serien Roswell hvor hun var en k***ling. Kan heller ikke li hende i Lost. Så bare tanken om at han sikkert kysser hende der i - ad!!!
okt 2007
Følger: 20 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 481 Svar: 3.659
Ved faktisk ikke rigtigt hvem hun er, men det lyder da til at være godt for mig, nu i siger at hun har haft nogle bitre roller
dec 2007
Følger: 44 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 82 Svar: 706
nov 2007
Følger: 24 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 71 Svar: 568
apr 2008
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 33
okt 2007
Følger: 20 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 481 Svar: 3.659
dec 2007
Følger: 44 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 82 Svar: 706
okt 2007
Følger: 20 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 481 Svar: 3.659
nov 2007
Følger: 24 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 71 Svar: 568
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 158 Svar: 2.486
dec 2007
Følger: 44 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 82 Svar: 706
Tror I egentlig.....