Råfodring/barf-gruppen

Råfodring/barf-gruppen

Medlemmer: 734
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kaster op
  • #1   19. jun 2009 Jeg startede i fredags og har haft 6 dag med kallun og en faste dag,

• #2   19. jun 2009 Ja det ved jeg også godt men der stod at han skulle have halv af halvt

• #3   19. jun 2009 THEO

hvordan begyndet du

• #4   19. jun 2009 den franske kan jo godt være lidt forslugen og have tendens til at sluge deres ben smiley bare giv ham kallun igen og så prøv at servere et nyt ben i morgen efter du har givet mad, så han ikke er for ivrig.

• #5   19. jun 2009 vi gav Aslan kallun i flere måneder,det var det eneste han ville spise,bortset fra kyllingehalse,den dag i dag,efter 8 mdr. på Barf,så spiser hverken han eller hans mor ben,kun kyllingehalse,så jeg sørger for at de får kød med brusk og ben og hakket fisk,så --Lykke,det kan være at han "vokser",når han har fået det han helst vil have,i vores tilfælde Kallun,jeg snakkede med Hedvig i Helsingør om det,og hun mente også at han en dag ville gå over til mere varieret kost en dag,når han var "parat" til det,og det var han så lige pludselig efter 6 mdr. og nu er kallun næsten det eneste vi "slås" lidt om,han gider det ikke lige,så han får lammekallun i stedet for.

Kommentér på:
kaster op

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce