{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.147 visninger | Oprettet:

Så har jeg læst alle bøgerne! {{forumTopicSubject}}

<b>ADVARSEL!</b> For dem der ikke har læst alle bøgerne, er det nok smart at vende snuden til et andet emne, for jeg afslører nogle ting om handlingen...
-------------------------------------------------------------------

Ja i går nat kl. 2.18 vendte jeg den sidste side i Breaking Dawn! Det tog mig fra mandag til søndag nat at læse New Moon, Eclipse og Breaking Dawn samtidig med, at jeg lavede eksamensprojekt... Det siger vel noget om hvor opslugt jeg var XP

Jeg er helt lammet, jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige! Der er ingen ord for, hvor genial denne serie er! smiley

Jeg hylede mig hele vejen gennem New Moon. Min nabo troede sikkert at jeg var blevet tæsket eller noget i den dur. Tudede så meget, at jeg havde problemer med at læse teksten XP

Men bortset fra det - geniaaaaaal slutning! Wauw altså...

Ecplise var også kanon, men jeg brød mig bestemt ikke om, hvor tæt hun var på Jacob og SLET ikke om, at hun kyssede ham XS No no no no no!!! At det så har en forbindelse til, at han er soulmate til Renesmee, var jeg jo ikke klar over dengang, men fy hvor blev jeg gal på Bella alligevel! :o/

Og Breaking Dawn... jamen wauw altså! Alt i alt over mega genialt fantastisk god! Men brød mig ikke så meget om den passage hvor hun er gravid. Synes det blev alt for dystert, især set gennem Jacobs synsvinkel... men det var selvfølgelig en nødvendighed. Og da hun så blev vampyr - wuhuu.... :oD Det var lige præcis som jeg havde håbet allerede inden jeg læste det. Havde nemlig forestillet mig, at hun ville klare sig rigtig godt og ikke dræbe nogen og have meget mere kontrol end normale nye vampyrer - og det havde hun sørme! Yay XD

Og synes også det var kanon fedt at de fik Charlie involveret, og den måde han reagerer på, så de kan holde kontakt uden at bringe ham i fare :o) Selvom jeg godt nok havde lyst til at tæske Jacob til babymos med et baseball bat da han kom trillende ind, efter at have fortalt Charlie om Bella, mere end selvtilfreds med hans "indsats" >:o( Grrrrr...

En ting jeg også var utrolig glad for er, at Bella i slutningen kan løfte hendes shield, så Edward kan læse hendes tanker... Hun kan selvfølgelig stadig holde ham ude, men hvis han er i tvivl om noget, kan hun koncentrere sig og vise ham det :oD Weee...

Har dog også tænkt på, hvad de mon gør, når 4'eren skal filmes? Deres "aktiviteter" på Isle Esme - flåede natkjoler inklusive - og scenen hvor Bella føder og selvfølgelig deres natteaktiviteter i deres hytte. Måske ikke liiiiiige mindreårig-publikumsvenligt XP "Aktiviteterne" kan selvfølgelig filmes hensynsfuldt og uden for mange detaljer, men som hendes fødsel er beskrevet i bogen tror jeg ikke den kan vises for publikum medmindre filmen kategoriseres som splatter! XS

Men det bliver sikkert bare klippet ud ellere rettere sagt ikke taget med. Kommer til at savne Emmetts kommentarer om deres natteaktiviteter XP Haha...

Har også tænkt meget på, hvor meget de viser af Bellas forandring fra menneske til vampyr. Og er også kanon spændt på scenen der hvor vågner op og så hendes første jagt XD Hvis de ødelægger det sender jeg instruktøren en god pakke hundepøller! *grrr*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så har jeg læst alle bøgerne!
Kommentér på:
Så har jeg læst alle bøgerne!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce