Hunde med madlede - kræsenhed - spiseværing

Hunde med madlede - kræsenhed - spiseværing

Medlemmer: 21
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.082 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Gode ideer som sundt, men lækkert Gode ideer som sundt, men lækkert

Kaoz spiser jo ikke bare sin tørkost uden der kommer noget på - det siger jo sig selv ; )

Men der skal så ikke bare "noget" på, nej det er sgu ikke alt der kan spises hvis man spørger den unge flabox !!

Jeg har afprøver følgende:

* Tun (både i vand og olie)
* Torskerogn
* Fiskeboller
* Fond/suppe
* A38, creme fraice, yoghurt og andre mælkeprodukter
* Leverpostej
* Dåsekattemad

Det er jo et fint udvalg med nogle sunde ting imellem, men af de ting der er det kun kattemad på dåse og leverpostej der kan bruges =/
- Og jo altså ikke ALT slags kattemad, det SKAL være pate, og ikke boller i sovs..

Jeg krammer lækkerierne i med en gummihandske og så klør 5, for er det ikke fordelt jævnt på ALLE pillerne, så kan man ikke spise det heller..

Kattemad og leverpostej er jo ikke verdens sundeste, så ville høre om i har nogle forslag?

Hakket kød, grøntsager og frugt spiser han intet af heller (nemt skal det jo ikke være)..

Det skal være klistret, så det kan komme på pillerne, og ikke kunne sorteres så nemt..

På forhånd tak =)

Jakob Kjeldbjerg måtte aflive hunden
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af koblingsdåser til armatur 1.200 kr.
  • Nedringning og bort skuffelse 30.000 kr.
  • Ukrudt 600 kr.
  • Bathroom Drain Unblocking Needed 1.050 kr.
  • Badeværelset afløb tilstoppet 960 kr.
  • Udskiftning af tagrende 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode ideer som sundt, men lækkert
  • #1   24. jun 2009 Dælme en svær opgave, Nina ;o)

• #2   24. jun 2009 Ja jeg ved det CH *GG*

Jeg vil jo gerne at min hund ikke bliver fyldt med sukker, farvestoffer og en masse E-numre, men tror sgu Kaoz´livret er E-numre hehehe..

Han er vel jordens mest kræsne hund, og jeg har kæmpet for at omvende ham i alle de år jeg har haft ham, men har opgivet og giver ham bare hvad han vil æde nu..
    - Han skal spise og være glad, ikke spise for at undgå en sultedød..

Når han har ædt sin mad kommer han ind og henter mig "kom med ud og se moar", jeg kigger - og er skålen tom (er den altid når han henter mig, ellers ligger han sig bare skammende i kurven), gør jeg et stoooort nummer ud af at rose og så får man da lige en kiks for at have spist op - jojo, hunde kan også få dessert ; )

• #3   24. jun 2009 Mike - Ja det er fond/suppe.. Det laver vi nemlig selv.. Men det vil han ikke have.. Det må ikke være noget der kan drikkes..

• #4   24. jun 2009 Hvad med at lave en fin fars af enten tilberedt eller råt kød? Han har vel - trods alt - en eller anden form for favorit rå ting, som man kunne udnytte lidt.

Og slippe for benene ;o)

• #5   25. jun 2009 Ja lever CH, men det kan jeg ikke blande med noget og forvente han spiser andet end leveren..

Og hakket kød spiser han slet ikke, tror ikke han bryder sig om konsistensen..

• #6   25. jun 2009 Vi KAN ikke tage fra ham, at han er en sær snegl :O)))))

• #7   25. jun 2009 Nej på ingen måde !

Det har lettet min hverdag en del at jweg er holdt op med at kæmpe imod ham.. Jeg fjerner maden med det samme han går fra den med minen "DET spiser jeg altså IKKE moar!!", og giver ham bare hvad jeg ved han vil spise (mmnnn kattemad)..

Det er ikke så tit vi får sovs her i huset, men er spændt på om han synes det er lækkert nok, bearnaise kan han i hvert fald ikke lide ved jeg, men måske andre sovser vil behage herren ; )

Kommentér på:
Gode ideer som sundt, men lækkert

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce