{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med to tæver?
  • #1   25. jun 2009 Det er umuligt at sige på forhånd.

Nogle gange kører det, andre gange kører det bare IKKE. Og så bliver livet dælme besværligt.

Jeg selv ville ikke orke det. Knokleri, hvor det kan ende med, at man bliver nødt til at skaffe sig af med den ene...

• #2   25. jun 2009 jeg har tre tæver og de går alle sammen. de har det rigtig fint sammen.
    det eneste tidspunkt de kan komme op og toppes, er når den mindste (Honda) ikke kan følge med i haven.
    Crazy, den mellemste løber nemlig om kap med cykler og motorcyklersom kører uden for haven.

men de har stor glæde af hinanden, og jeg har stor glæde af dem alle tre.
    så det kan god lade sig gøre men det er jo også forskeligt fra hund til hund.

• #3   25. jun 2009 jeg har to tæver og de har det godt sammen men det kan gå galt og begynder de at slås (mine) skal den ene væk da jeg ikke mener man bare skal overse sådan noget da to tæver er meget slemme ved hinanden...

men de elsker hinanden

nala bliver 2 og bella 5

• #4   25. jun 2009 Jeg har to tæver og har ingen problemer oplevet overhoved...
    Det er en schæfer og en shih tzu... så om det er fordi de er forskellige racer vides ikke - men de er super glade for hinanden og når den ene er væk leder den anden, så de er som mor og barn :o)

• #5   25. jun 2009 mette m sådan er mine os smiley

• #7   28. jun 2009 vi har 2 tæver det er så mor og datter det går også fint med dem bare ikke når de er i løbe tid der kan den gammel godt være lidt aggersiv overfor den anden men det har vi så fået styr på nu så der er ingen problemer med dem

Kommentér på:
Erfaring med to tæver?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce