{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.229 visninger | Oprettet:

øv vi kommer ikke til at udstille i da {{forumTopicSubject}}

hej ja jeg har bare glædet mig så vildt til udstilling, første gang vi skulle prøve og alt er bare gået galt, gizmos ene øre hænger og thea kunne ikke tåle loppekur, så hun har tabt meget pels og vores dyrlæge har haft super travlt så han kunne ikke nå at rense tænder på dolle, gucci kan ikke udstilles, så nu bliver det kun til kig ,for jeg vil afsted ,men ville helst sammen med mine 3 chiér men det ville skæben desværre ikke suk græd øv øv mine piger er vild depri over at de ikke komme til at gå i barn og hund med vores hunde og de ikke bliver vurderet på hver deres grupper men vi må håber der sker et mirekel til næstegang suk men vil ønske alle super mange gange held og lykke måske vi ses hvis man kan finde nogen der er der her fra hg kh sanne


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  øv vi kommer ikke til at udstille i da
  • #1   27. jun 2009 Ej, hvor ærgeligt... Det er bare så surt...

    Og man glæder sig jo, når det er første gang. Jeg skal også snart afsted første gang med Soya, og jeg glæder mig også helt vildt til at prøve det...smiler.

    xxx fingre for at de er klar til næste gang....

    Trøste tanker
    herfra os...


Kommentér på:
øv vi kommer ikke til at udstille i da

Annonce