757 visninger
|
Oprettet:
hvordan køler I jeres hunde ned? {{forumTopicSubject}}
Knas og Bella er ved at koge over i den her varme, og synes det er så synd... vi vil så gerne være udenfor, men opgiver hurtigt... sidste år vred jeg en hold klud op og bandt på ryggen af knas, men ved ikke om det er for meget? hva gør I?
hilsen moren til to meget hotte dogs
mar 2007
Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 4 Emner: 48 Svar: 515
jul 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 8
Jeg plejer at gøre min hunds mave og brystkasse våd, da jeg har hørt at det er der de er mest varme. Det plejer at køle hunden ned midlertidigt. Ellers er der ikke andet for end en tur under bruseren
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 40
Har faktisk intet gjort, udover at tage ham med på stranden. herhjemme får vi ikke meget sol ind.. han er som han plejere at være.. (:
tror dog heller ikke det er godt med iskoldt vand..
De sveder jo ud ad ørene..
maj 2009
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 85 Svar: 505
Lille bade basin, som vi sætter hende op i engang imellem og lige gør maven,brystet, poter, snude osv. vådt - eller også gør hun det selv.
Men hun nyder varmen og søger solen, selvom jeg render og skaber skygge med tæpper og puder. Så slænger hun sig i solen, hun ser heller ikke ud til at have det for varmt overhovedet.
nov 2006
Følger: 53 Følgere: 52 Hunde: 6 Emner: 30 Svar: 137
Meen de andre Elsker det
okt 2008
Følger: 35 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 37 Svar: 188
mine er slet ikke gode til varmen... og de kolde klude en gang imellem var en succes i dag, men de går lynhurtigt ind i huset for at sove køligt...
og i vandbassin går mine ikke frivilligt...
nov 2006
Følger: 53 Følgere: 52 Hunde: 6 Emner: 30 Svar: 137
hvordan køler I jeres hunde ned?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside