{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan køler i jeres hunde ned?
  • #2   24. jul 2018 jeg har også sådan en, men tror kun det er mig der nyder den.. Fiibi går ihvertfald når jeg tænder den smiley

• #3   24. jul 2018 Vi gør ikke noget ekstra.
    De kan lægge sig i baggangen på fliserne, de er kolde.
    De kan gå ud i skyggen...

Jeg sørger for frisk vand og opfordrer ikke til aktivitet i de varme timer.

• #4   24. jul 2018 Jeg gør ikke rigtig noget. Der er ok temperatur her i lejligheden. Bliver det for varmt, så lægger Tucker sig ned i gangen på klinkerne, der er dejlig køligt.

Når vi kommer hjem fra tur (hvor vi har vand med) og han har det varmt, får han en frossen godbid.

Jeg har prøvet med en kølemåtte, men det er ikke noget hunden gider.

• #6   24. jul 2018 #5.

God ide, at forebygge, at det bliver så varmt indendøre. smiley

- Fiibi, kan ikke lide blæseren. Men hun får koldt vand over sig istedet for, og det nyder hun rigtig meget. Så nu ligger hun og sover.

• #7   24. jul 2018 Jeg gør ikke andet end skifte vandet oftere. De er fuldstændig ligeglade med varmen. Leger lidt mindre midt på dagen men ellers ingen forskel. Jeg går så Heller ikke med dem midt på dagen, men det er for min skyld ikke deres. De sover gerne ude i solen, går dog hurtigere ind end de plejer og som på billedet under tæpper, det er tager i dag med 30 grader udenfor.

Vi har blæser kørende men har ikke indtryk af at hundene som sådan bruger den, men da den står i stuen kan de ikke rigtig undgå den hvis de putter ved mig, så der får de selvfølgelig lidt.

Jeg er dog ikke i tvivl om at de nyder denne varme mere end de fleste og langt mere end regn og vinter smiley

profilbillede
  • #8   24. jul 2018 #7

Ja de ser da godt nok ud til, at nyde det.. smiley

• #9   24. jul 2018 Vi gør ikke noget udover at være i skyggen midt på dagen.
    Skifter hendes vand et par gange om dagen i haven smiley

• #10   24. jul 2018 MIdt på dagen er mine alene hjemme indenfor. Det eneste jeg har gjort 'ekstra' er at jeg har rullet persienerne ned så solen ikke skinnede ind i formiddags. Der står et vindue åbent så der kommer frisk luft ind. Gulvene er granit så de er rimeligt kølige. I de her dage hvor temperaturen ryger op omkring de 30 grader må jeg tilstå at jeg ikke gider gå tur når jeg kommer hjem. Det må blive senere på aftenen. I går aftes var Clinton og jeg til træning fra 19-20. Temperaturen var 26 grader da jeg kørte fra træningspladsen. Han drak lidt mere vand end han plejer da vi var færdige med at træne, men ellers var der ikke noget at mærke. Han var lige så tændt og aktiv som han plejer at være. I morgen skal jeg i skoven og træne eftersøgning med Perle fra 18:30 til 20:30. Måske korter jeg hendes bane af; det er 'pædagogisk' vigtigt at hun ikke når at blive træt og ryge ned i tempo, men har oplevelsen af at det er en øvelse der foregår i højt tempo og med høj intensitet (og det vil der jo være en vis risiko for hvis jeg får lavet for mange udslag til hende i 30 graders varme;-) ). Men ellers forventer jeg ikke at noget vil være anderledes. Både vovserne og jeg skal jo kunne holde til at dyrke vores sport i varme; der ligger som regel en del konkurrencer i august måned. Og jeg har da været til konkurrence mere end én gang i stegende hede smiley

• #12   24. jul 2018 Ventilator, skygge, åbne vinduer, vandbassin, så kan de selv finde ud af hvad de vil, lige nu ligger de indenfor og nyder ventilatoren smiley

• #13   24. jul 2018 i søndags kørte vi en tur til stranden og badede sammen med hundene. Clinton kom faktisk til at fryse - det må sg* have været en OK fornemmelse smiley

• #16   24. jul 2018 Ingenting, bortset fra, at de ikke kommer på boldbanerne midt på dagen og fræser, som de ellers normalt gør, vi venter til ved 21-tiden.

Mine er varmeelskere og ligger gerne og steger i solen i flere timer, de kan trække indendørs, hvis det bliver for varmt.

profilbillede
  • #17   24. jul 2018 En balje med vand han kan hoppe i, ellers ikke noget. Der er skygge på terrassen en god del af eftermiddagen, så der lægger han sig gerne på de lidt kølige fliser og HELT ned så så meget som muligt rører fliserne smiley

profilbillede
  • #18   24. jul 2018 Vi undlader at gå tur andet end tidlig morgen.
    De har altid badebassin og skygge at ligge i.
    Indenfor har vi aircondition der kan tændes.
    Når de skal være alene får de en is.

• #19   24. jul 2018 Det her køler ikke, måske tværtimod, men det er sjovt smiley

profilbillede
  • #20   24. jul 2018 Chico har et soppebassin, men han er ikke ligefrem fan ... derudover ændrer jeg ikke så meget

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 673 Svar: 5.720
    #21   24. jul 2018 Intet... Han styrer det selv. Men han hader varme så måske jeg burde

• #22   24. jul 2018 Jeg har rykket eftermiddagsturen til om aftenen eller måske slet ikke, hvis det er så ulideligt varmt som i øjeblikket. Jeg kan heller ikke selv udstå meget varme.

Herhjemme styrer de det selv. De kan være ude eller inde, som de selv vil, og hus og stald er meget køligere end uden for, så de ligger en del inde. Men de holder sig nu ikke tilbage med at fare rundt, hvis de synes, der er noget, de bør gø af, og de leger da også ind i mellem. Jeg sørger bare for koldt vand i diverse skåle.

• #24   24. jul 2018 Lige nu står døren ud til haven åben, men hunden vil helst ligge, hvor jeg er. Dvs. i skrivende stund ligger han i vejen for mig på gulvtæppet, men for en halv time siden, da jeg lå i haven med en bog, pev og hylede han af varme (for det er jo altså rigtig træls, at jeg ville være ude, selvom han bare kunne gå ind)

• #25   24. jul 2018 Jeg kæmper en kamp med varmen og vovse. Vores Kleiner er meget ulden, gør hvad jeg kan for at fjerne den trælse underuld, men varmen er SÅ skidt for hende, da den fremkalder flere epilepsi anfald, og det er virkelig skidt, hun må ikke komme ud og bade eller gøres våd, da hun med det samme udvikler vatertail. Og midt i det hele står vi i en kæmpe ombygning, der har stået på i 2 måneder, og bliver først færdig om 1 til 1,5 måned, så køkken og bad er ude af funktion, så ingen kolde gulve. Stakkels lille vovse, har i dag bestilt ventilator nr 4, og har også en loftventilator på vej, for at hjælpe hende. Køle tæpper og dækner vil hun ikke, hun bliver panisk hvis jeg prøver at give hende dækken på. Så jeg kæmper videre for at finde noget der kan hjælpe.

• #26   24. jul 2018 Vi gør ikke rigtig noget for det.
    De har et badebasin ude, men er jo indi løbet af dagen alligevel. Frisk koldt vand. Børster dem lidt oftere - især Audi som er ret tæt i pelsen. Og så har vi lige vedtaget Asger ikke skal sove i bur de næste nætter, grundet varmen skal han have mulighed for selv at søge et sted han synes er egnet til at sove. ( der er alligevel ikke løbetid pt).
    De har køletæpper i soveværelset.

• #27   24. jul 2018 ikke noget specielt.
    vi går enden meget tidlig morgen inden solen er helt fremme. eller sent aften.
    derudover altid frisk vand.

og så har vi blæsere tændt forskellige steder i huset - for alles skyld

• #28   25. jul 2018 vi går tidligt kort tur og så går vi en lang aften tur med is og ser området om aftenen. bader flere gange om dagen og maden bliver ikke kastet på plænen når solen står højt. vi mangler kølige fliser i campingvognen men det er okay med varmen

• #30   25. jul 2018 Hundeis på vej i fryseren ... godt, det ikke er til mig selv!

profilbillede
  • #31   25. jul 2018 Tænket at chi og de hårløse har det fabelagtigt for tiden.
    For første gang lige deres klima i DK smiley

• #32   25. jul 2018 Ch, jeg tror du har helt ret.
    Jeg føler mig faktisk nærmest som en dårlig ejer fordi jeg er så død i varmen at de ikke bliver aktiveret så meget, for jeg tror såmænd gerne de vil gå tur midt på dagen osv. smiley

• #33   25. jul 2018 Ikke det store, det reguler de fint selv.

Vi tager i skoven, men holder os i skyggen.

Vi købte nogen kølemåtter, men dem gider de ikke.

Grosseren elsker endda varmen, og lægger sig gerne direkte i solen. Hvordan han holde det ud ved jeg ikke.

Så de klarer det fint selv.

• #35   26. jul 2018 Jer der bruger kølemåtter. Husk at tjek om de bliver ved med at køle. Geleen kan blive varmet op af kropsvarmen og så virker det lige modsat.

Kommentér på:
Hvordan køler i jeres hunde ned?

Annonce