{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

hurtig hjælp til ideer til aftensmad {{forumTopicSubject}}

ja nu har jeg kigget op og ned på alletiderskogebog men fandt ikke lige noget vi kan blive enig om derfor spørg jeg jer hvad kan jeg lave som er hurtigt og lækkert skal ikke være tung steg men lidt sommer hurtig mad jeg køre omkrig kl 14.30 ud og handler så skynd jer med ideer på forhånd tak kh sanne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hurtig hjælp til ideer til aftensmad
  • #1   9. jul 2009 puha - vi ved det heller ikke - tror bar det blir til en gang boller i karry med brocoli ;o)

• #2   9. jul 2009 Hvad med lidt kylling i Karry, den er fra ude & hjemme og bare rigtig god...

Kylling i karry:

Ca. 1 kg kylling (bare noget filet af en art)
    2 dåser kokosmælk a ca. 400 ml.
    2 tsk Rød karry pasta (thailandsk)
    1 bdt forårsløg
    1 dåse Bambusskud
    Citronsaft
    Sojasovs

Evt. En lille rød peberfrugt.
    1 tsk sukker

Steg rød karry pasta sammen med lidt kokosmælk på panden ved god varme. Svits kødet med, til det næsten gennemstegt. Hæld kokosmælk og bambusskud på og lad simre i små 10 minutter. Tilsæt forårsløg (som er hakket til ca. 1 cm længde. Smag til med sojasovs og citron.

Hvis man ønsker at bruge den peberfrugt så puttes den bare i sammen med bambusskuddene. og sukkeret bruges bare til at smage til med.

Det er en supernem ret og rigtig lækker (tager cirka 30 min at lave). Smager simpelthen fantastisk.
    God arbejdslyst.

• #3   9. jul 2009 Vi grillede en marineret skinke culotte i går. Spiste kartoffelsalat og grøntsalat til smiley dejlig nemt og sommerligt. (culotten var købt marineret og kartoffelsalaten var også købt færdiglavet)

• #4   9. jul 2009 tusinde tak jeg har købt ind til det solveig havde forslået glæder mig vildt til at smage dette mums det lyder bare godt ved du hvor meget karry pasta man skal bruge har aldrig brugt det i pasta kun pulver kh sanne

• #5   9. jul 2009 Jeg brugte næsten 3 tsk. Men opskrift sagde kun 2. Synes godt den må smage af lidt...

Kommentér på:
hurtig hjælp til ideer til aftensmad

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce