{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

Pels? {{forumTopicSubject}}

Filuca var creme da vi fik hende med sort stribe på ryggen og i panden samt snuden.

Nu her som 19 uger gammel er den sorte stribe på ryggen næsten væk, og den er erstattet af en rød stribe. Det i panden er helt væk og er creme, med et rødligt skær. Og snuden er stadigvæk sort.

I hendes pels rundt om på kroppen ser hun nærmest plettet ud nu, der kommer rødlige pletter frem blandt den creme.

Er det fordi hun ender op med at blive helt rød? eller er det fordi hun skifter pels som så er plet rød, og ender med creme?

Hvordan har jer med creme eller røde hunde oplevet pelsen gennem tiden? eller er der andre med viden om det?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pels?
Kommentér på:
Pels?

Annonce