{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.398 visninger | Oprettet:

Dyrlæge sjusk HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Ja min tre store hunde går i hunde går om natten.

Natten mellen søndag d.5 og mandag d.6 var Didde og Jessie røget i totterne på hinanden, Didde var det gået værst ud over, så vi kørte til dyrlæge med hende.

Det var slemt sagde dyrlægen, så han gav hende nogen smertstillende og sagde om en time skulle det hjælpe, og hvis hun stadig ik ville støtte på benet skulle hun røngen fotograferes, det bliv hun så, de viste heldigvis intet, der var ingen brud at se, så han ville så hende huld sammen. og vi ville kunne hente hende om en time.

Didde kom hjem, hun gik meget mærkelig, prøvede at støtte på benet, men det slingerede bare under hende, undre mig godt nok noget over det, men det kun jo også være på grund af smerter.

Søndag d.12 kl 21.30 Didde´ sysninger var sprunger op, til dyrlæge igen ( Didde´redning), og en ny dyrlæge, da vores var taget på 14 dages ferie.

Da vi kom ind ned Didde så det desværre værer ud ind beregnet.
Didde hade høj feber, der var gået indfektion i hendes sår, hun hader flere ting som vores egen dyrlæge hade overset: senen det holder knæskallen sammen var bidt i, lårmusklen var bidt over + at vores dyrlæge hade syget i dødt væv, ting som ik var til at over se mente han, altså ham den nye dyrlæge.

Så nu skulle Stakkelse Didde på bordet igen.

Nu er det så jeg spørg jer ved du/I hvor man kan gå hen og klage over sådan en behandling, jeg vil simpelhen ik betale den første dyrlæge regning!!!! Sådan noget sjusk!!!

Tusind tak fordi i gad at tag jer tid til at læge min lange historie.
mvh Susanne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrlæge sjusk HJÆLP
  • #1   13. jul 2009 Håber i vil tage jer tid til at læse den, vil betyde meget for mig!!!

  • #2   13. jul 2009 puha en grim oplevelse... smiley desværre ved jeg ikke hvor man klager, men håber din hund bliver okay igen smiley

  • #3   13. jul 2009 Ring evt. til selve dyrhospitalet , og snak med dem om at det vil du ikke betale for. Det gjorde vi med vores Rolex dengang, og vi fik lov til kun at betale for medicinen

  • #4   13. jul 2009 Stakkels hund og stakkels jer, håber at hun snart bliver frisk igen, og ikke får nogen men..
    Ligesom Nicoline ved jeg ikke hvordan man klager, men jeg ville da starte med at konfrontere egen dyrlæge, og sige hvad næste dyrlæge havde sagt, og derefter sige at da dr dyr nr 2 mente at der var flere ting man ikke skulle kunne overse at i derfor ikke skulle betale fuld pris for det.
    Håber det bedste for både hund og jer. God bedring med hende


  • #5   13. jul 2009 Ja det håber jeg sandelig også :o)
    Hund render rundt med et dregn i låret, det skal så tages ud på torsdag.
    Hun skal holdes i ro i min 10 dage, hvilket er meget svær for en Engelsk Springer Spaniel.
    Hade jeg vist fra starten at hun skulle alt det igennem var hun blivet aflevet, men det ku jeg jo ik vide. Da Didde er en livs glad hund.

    Og den første dyrlæge regning lød på 3300kr, den næste på 5532,50kr.


  • #6   13. jul 2009 Tusind tak for hjælpen alle sammen

  • #7   13. jul 2009 Ja man kan da sige godt det sprang op, for ellers hade benet nok aldrig blevet godt :o), så det kan man sige var Didde´ held :o)

  • #8   13. jul 2009 Ja jeg gå da også til ham først, men vil han ik fløjfe den, går jeg selvfølge videre med det, for jeg næster at betale.
    Jeg skifter også dyrlæge, han skal aldrig komme til at røre nogen af mine dyr.
    Hvis man har så travle at man ik har tid til at tilse et dyr ordelig, så skulle ha ha be mig om at finde en anden den dag!!!


  • #9   13. jul 2009 Jeg ville nok starte med at klage til den dyrlæge der lavede fejlen til at starte med. Desværre er dyrlæger også mennesker og kan også lave fejl, men jeg vil da klart give dig ret i at det virker som en ret grov fejl. Hvis du ikke får noget ud af din snak med ham/hende, så ville jeg nok prøve at søge lidt på google om hvad man plejer at gøre, for jeg vil tro der findes et etisk råd af en slags for dyrlæger der holder styr på dyrlægerne...
    Held og lykke med det!!! Håber det går bedre med hundsen smiley


  • #10   13. jul 2009 Hun har det helt klart bedre, vil ku allerede se bedring næste dag, med det nye hun har fået lavet, hun støtter meget bedre/pæner på benet

  • #11   13. jul 2009 hvor dejligt!! det vigtigste er at hunden har det godt nu!! Håber du fåer noget ud af din kalge smiley

  • #12   13. jul 2009 puha en grim oplevelse.. havde det været mig havde jeg gevet den første dyrlæge sådan en røvfuld.. når man står med et liv i hænderne har man altså bare at kunne sit fag.. ELLERS SKAL MAN SKU LADE ANDRE GØRE ARBEJDET!!!!! UUUH jeg er bare helt sur på ham nu.. IDIOT siger jeg bare...!

    men det er dejligt at din vaps er i bedring.. vi må håber hun slipper for meen...


  • #13   13. jul 2009 ej en grim oplevelse, man stoler jo på sin dyrlæge og så det bar træls når undskyld mig idioten overser op til flere ting, jeg vil godtnok blive rassende hvis det var min hund eller mine heste der havde fået sådan en dårlig service af dr. dyr.

  • #14   13. jul 2009 jeg havde meldt ham eller gået videre med sagen og klaget igennem nogle af de links som nogle har sendt her eller søge på google hvad man ellers gør. Og så ville jeg heller ikk betale...


  • #15   13. jul 2009 Jeg betaler heller ik.
    Og jeg vil gøre alt hvad der står i min magt.
    Klage alle de steder jeg kan!!!
    Kan desværre ik over falde den idiort før om fjorten dage, da han er taget på ferie og har lukket klinikken.


  • #16   13. jul 2009 tusind tak

  • #17   13. jul 2009 susanne skriv lige en PB om hvem det er, jeg har mine anelser og netop denne dyrlæge bruger jeg selv
    hilsen uli


  • #18   13. jul 2009 god bedring med Diddi,hæslig historie,håber at du klager til og over ham,du skal da have pengene igen,selvom han sikkert vil sige at han tog røntgenbillede og det koster og hans tid koster også og han brugte materialer og det koster også,så stå fast.

  • #19   1. aug 2009 Hej Alle Sammen.
    Jeg har simpelhen været så glad for jeres støtte :o)

    Didde har det godt, hun går rigtig pænt på benet igen, og arret er også rigtig fint :o) !!!

    Dyrlægen som så på Didde første gang har annoleret regningen på 3500kr :o), efter en times forklaring på hvorfor det var sket det helt, men det kan jeg jo lige som ik bruge til noget, han forklaring.

    Så nu har jeg heldigvis, kun og kun den dyrlæge regning på 5532,50kr som er betalt, for det skal man jo når det er om natten.

    Men jeg vil bare sige en stor tak til jer der har støttede mig i alt det her :o) !!!
    MVH Susanne


  • #20   1. aug 2009 Lyder rigtigt godt at hun er kommet sig, og at dyrlægen annulerede regningen.

  • #21   1. aug 2009 Det var fint at dyrlægen annulerede sin regning og lækkert at høre at Didde har det godt--det er jo det vigtigste :-))

  • #22   2. aug 2009 det lyder rigtig dejligt! tillykke smiley

  • #23   2. aug 2009 Ja det vigtigste for mig er også at Didde har det godt :o)

Kommentér på:
Dyrlæge sjusk HJÆLP

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce