De ærlige Chinese Crested

De ærlige Chinese Crested

Medlemmer: 95
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lugter
  • #1   21. jul 2009 Hej...
    Har du prøvet at vifte med hans øre..?? Jeg kan sige dig det er ulækkert hvis det er rod i din hunds øre... jeg kender en hund der havde det og det lugtede fælt... men man kan godt få det væk med en behandling...

• #2   21. jul 2009 Ja det er ik ørene det er selve kroppen han lugter fra..

• #3   21. jul 2009 Kan godt ske det er det. for det har været lidt værre i de varme uger..

• #4   22. jul 2009 Ja det skal jeg gøre.. det må vente til at solen vil skinne lidt på os igen.. :O)

• #5   22. jul 2009 Ved ik om det er Bumserne der gør det..?? han har fået rimelig mange her på det sidste og kan ik rigtig få bugt med dem..

• #6   22. jul 2009 Han døjer ekstremt med bumser på ryggen, vi var sluppet af med dem ved at skifte fodder, men nu er de begyndt at komme igen, og bumser er jo en betændelse tilstand, så tror det er dem og så blandet med lugten af hund,,
    er der nogle der kender til nogle gode hud produkter man kan bruge til det, vi har skiftet champoo med hjælp fra dyrelægen, men det tager det ik..

• #7   22. jul 2009 Hvad foder giver du ham..?
    For hvis der er for meget fedt i til ham kan det jo være det, der skyldes mange bumser.. Ligesom hvis vi spiser mange chips og sådan. Men det burde dyrlægen jo også have undersøgt.

- Har nu ikke set at en hund har bumser. Det lyder sku klamu smiley
    (Med et smil på læben)

• #8   22. jul 2009 Det er noget specielt noget jeg køber nettop pga. hans bumser, kan selvføldig ik huske hvad det hedder :O)
    Alle hunde har bumser det er bare tydeligt på vores hårløse, og ludvig lider så meget af det, det er lige som mennesker andre døjer mere end andre.

• #9   22. jul 2009 okay. Jamen det er da ikke nemt at slippe af med så.. Men måske man kan få noget creme mod det, men ved det virkelig ikke...

- Har dyrlægen virkelig ikke noget..??

• #10   22. jul 2009 ved tideliger ejer var det meget slemt Der var han lyserød hele vejen ned af ryggen pga. det. da jeg fik ham og fik ham over på andet mad gik det helt væk, men nu er det kommet lidt igen..
    Vi havde besøg af tidelige ejer igår og hun syntes det var helt vildt flot i forholdt til da hun havde ham..
    Men når jeg ved han kan gå uden vil jeg gerne det.

• #11   22. jul 2009 Der er sikkert os blevet ændret i godbidder, kødben, cremer, hårtrimmer. men det er jo alt sammen noget der er blevet ændret da vi fik ham..
    har de godt af at man bruger scrub til dem..?

• #12   23. jul 2009 Okay. de 3 sidste gange jeg har haft ham i bad har jeg bare brugt en scrup hanske sammen med hans hunde schampoo,,
    Men det kan da ske at en scrup crem eller sæbe er beder..

Kommentér på:
Lugter

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce