Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lugter
  • #1   15. feb 2011 Den er igang med tandskift- så kan de godt lugte ud af munden. Se eventuelt efter om der sidder dobbelttænder. Der kan godt gå betændelse i sådan en sag- og så både lugter det, og gør nullernaller

• #2   15. feb 2011 Vi har lige været ved dyrelæge med hende, og hun har ganske rigtig dobbelt kindtænder, men vi fik af vide at vi bare skulle holde øje med om de ikke snart bliver løse, ellers komme tilbage med hende. Men hun virker ikke som om hun har ondt, kan man tydelig se en evt. betændelse?

• #3   15. feb 2011 Det er ikke altid man kan se betændelsen. Som regel får hunden ondt, hvilket kan ses når den fek skal spise ( den kan miste lysten til at spise ).
    Jeg tror nu at jeg ville ringe til dyrlægen og fortælle at hunden stinker fælt ud af munden, hvis det var min vovse.

• #4   15. feb 2011 Oaky, tak for det. Må vi lige prøve så.

Kommentér på:
Lugter

Annonce