{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

Frygter.. {{forumTopicSubject}}

Jeg ved det er lidt tidligt at frygte, men vil i ikke nok hjælpe mig? Jeg er begyndt at få underlige dagdrømme om at min mor ringer og siger at Laban er blevet aflivet eller ligende, og jeg frygter bare så inderligt at det sker i virkeligheden, jeg kan bare ikke uden den lille fyr, han er bare min daglig dag, når jeg er ked af det, så er han den eneste der er der for mig, og han giver mig altid en kys :') og hvis jeg er sur, gør han altid et og lad andet sjovt som for mig til at smile :') jeg elsker ham bare så højt? har i det på samme måde?:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Vedde skab fra Jysk. 500 kr.
  • Samling af sofaer 300 kr.
  • Sanitets/vådrumsfuge i bruseniche 1.150 kr.
  • Samle jysk tøjskab 900 kr.
  • Varmelegeme skift 950 kr.
  • Etabler strøm i loftsroset 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frygter..
  • #1   23. jul 2009 Hvor skulle hun aflive ham?

• #2   23. jul 2009 lytter lige med og vil også gerne vide hvorfor din mor skulle gøre det og hvor bor du selv henne siden du skriver at hun ringer og siger dette (det er det du frygter) op med humøret der er forhåndentligt ingen der bare afliver end hund uden den er syg eller er i så dårlig trivelse eller at den skambider/eller bider nogen stort trøste krammer fra sanne ps det er rigtig dejligt at du elsker ham så meget

• #3   23. jul 2009 Altså jeg dagdrømmer, eller også drømmer jeg om natten at min mor ringer til mig næste dag og siger at laban har været ude for en ulykke og han skal aflives, og så tænkte jeg, kan man overhovedt gøre sig parat til hvis sådan en dag kommer? kan man overhovedt tænke hvis ens bedste ven dør?

• #4   23. jul 2009 Jeg tror kun man kan forberede sig mentalt på at hunden skal dø hvis der er sygdom indblandet. Ellers kan man ikke - dog ved alle jo at vores dyr ikke lever så længe som os og man på et eller andet tidspunkt er nødt til at sige farvel.
    Men kan din mor ikke lide Laban?
    For hvis man lever i frygt for at der skal se noget med vores hunde eller andre dyr vil det hæmme vores dag og liv. Det er ikke noget man skal spekulere over

• #5   23. jul 2009 om min mor ikke kan lig Laban? Laban er mig og min mors liv! vi har snart haft ham i 3 år, og vi kan ikke forestille os et liv uden ham.

• #6   23. jul 2009 Okay, troede bare at det kunne være derfor. Men frygt du ej for din hund.. Jeg elsker også begge mine hunde højt og ja, vil blive meget ked af det den dag, de forlader denne jord. Men jeg tænker på det engang imellem men frygter det ikke

• #7   23. jul 2009 okay

• #9   24. jul 2009 åhh på den måde sådan tror jeg alle mennesker der elsker sin/sine hunde har det ved tanken om at der skulle ske ens hunde noget vi vedalle at de går bort før os men jeg personligt prøver at glemme det eller skyde det væk kh sanne

Kommentér på:
Frygter..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce