{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. Muskelhunde
  • #1   24. jul 2009 "Rexén" : .. jeg kan se du kun er 12 år... men du har vel fulgt lidt med i div. tråde herinde på HG ik ? .. ang . emnet-,..,
    samt læst lidt aviser...
    Det må vel ha givet dig et lille indblik i .. hvad de KAN gøre af skade....
    og derved også gi dig svaret på hvorfor de kan være farlige....

hvis ikke... søg lidt i det åbne forum omkring emnet... bare indenfor den sidste måned... og du vil finde svar... på dine spørgsmål...ss

• #2   24. jul 2009 Jeg har læst at de godt kan angribe andre hunde på deres størrelse som Ikke er muskelhunde. Jeg har oplevet af en Fransk Bulldog engang angreb min lillesøster. Ejeren gjorde ikke noget ved det. Min mor sagde også at den nok ikke var ordentligt opraget. Men jeg håber dog at alle muskelhunde vil blive ordentligt opdraget.
    Jeg sad bare og kom i tanke om det. Men vil prøve at læse om dem. Så kan det være at jeg finder svar

• #3   24. jul 2009 Synes det er helt fint du spørger. som Carina siger så der ikke på den måde noget farligt ved dem så længe de er i de rigtige hænder og får en ordenlig opdragelse.

Self har "muskelhunde" mange kræfter og kan gøre stor skade, som man nemlig har set på de seneste overfald osv der har været. De har jo meget kræftige kæber og derfor et utroligt kræftigt bid. Det er en hund man skal sætte sig meget ind i. Jeg har selv en Staffordshire bull terrier. og der er intet farligt i ham, men man må aldrig se bort fra hvilken styrke de har.

Men alle hunde kan være farlige. Det er skam ikke kun "muskelhunde"

Det re medierne der har fundet på ordet "muskelhund" . og når man siger muskelhund så er det jo typisk de hunde som har en fortid som kamphund. ligesom der er jagthunde osv. så var der jo osse nogle der blev brugt til kamp. jeg har ikke noget imod folk kalder min hund for muskelhund. for hvis man ser på ham så ligner han jo et lille muskelbundt:) du velkommen til at kigge forbi min profil og se ham. også har han en meget kraftig kæbe.

Det er meget uheldigt med din søster:(

Men kan sige der er mange søde, dejlige muskelhunde som er opdraget ordenligt og som er de perfekte familiehunde. Håber du blev lidt klogere:)

• #4   25. jul 2009 Okay, Nu har jeg nemmere forstået det smiley

Kommentér på:
Ang. Muskelhunde

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce