546 visninger
|
Oprettet:
Ang. Muskelhunde {{forumTopicSubject}}
Jeg så en profil med en muskelhund, Jeg kom til at tænke på hvorfor man kalder muskelhunde for muskelhunde. Og hvad er så Farligt ved dem??
apr 2006
Følger: 72 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 4.190
samt læst lidt aviser...
Det må vel ha givet dig et lille indblik i .. hvad de KAN gøre af skade....
og derved også gi dig svaret på hvorfor de kan være farlige....
hvis ikke... søg lidt i det åbne forum omkring emnet... bare indenfor den sidste måned... og du vil finde svar... på dine spørgsmål...ss
jul 2009
Følger: 133 Følgere: 117 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 30
Jeg sad bare og kom i tanke om det. Men vil prøve at læse om dem. Så kan det være at jeg finder svar
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 46 Svar: 336
Self har "muskelhunde" mange kræfter og kan gøre stor skade, som man nemlig har set på de seneste overfald osv der har været. De har jo meget kræftige kæber og derfor et utroligt kræftigt bid. Det er en hund man skal sætte sig meget ind i. Jeg har selv en Staffordshire bull terrier. og der er intet farligt i ham, men man må aldrig se bort fra hvilken styrke de har.
Men alle hunde kan være farlige. Det er skam ikke kun "muskelhunde"
Det re medierne der har fundet på ordet "muskelhund" . og når man siger muskelhund så er det jo typisk de hunde som har en fortid som kamphund. ligesom der er jagthunde osv. så var der jo osse nogle der blev brugt til kamp. jeg har ikke noget imod folk kalder min hund for muskelhund. for hvis man ser på ham så ligner han jo et lille muskelbundt:) du velkommen til at kigge forbi min profil og se ham. også har han en meget kraftig kæbe.
Det er meget uheldigt med din søster:(
Men kan sige der er mange søde, dejlige muskelhunde som er opdraget ordenligt og som er de perfekte familiehunde. Håber du blev lidt klogere:)
jul 2009
Følger: 133 Følgere: 117 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 30
Ang. Muskelhunde
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside