{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

urenlig :( HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

min 2år gamle beagle er pludselig begyndt at blive urenlig, selv om vi går tur inden jeg går i seng ved 22 tiden så har hun lavet eller tisset når jeg står op ved 6tiden, hva gør jeg.. skal jeg til at starte forfra med renligheds træning, skal jeg stå op om natten og lufte hende eller??
hun er os blevet meget mærkelig omkring hendes tisse og lave vaner, det som om hun selv vil bestemme hvor og hvornår hun skal gøre det, hvis vi går tur så kan hun finde på ik at tisse og 5min efter vi kommer hjem er hun helt hysterisk og vil ud og der er kun ET sted hun gider lave stort..
håber der nogen der kan komme med nogle råd...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  urenlig :( HJÆLP!
  • #1   27. jul 2009 Vi har haft de samme problemer med vores Tiggo, han var blevet renlig, men lige før han fyldte et år begyndte han at lave inde hver nat, det samme sted hver eneste gang... Vi prøvede at flytte rundt på de stole der stod i nærheden, så han ikk havde adgang til hans "toilet", det hjalp og nu er han helt renlig igen, selvom at vi ikk flytter rundt i stuen... Måske det kan hjælp... Ang tisning, så prøv at tage vandet fra hende når hun er luftet til natten, hun behøver ikk gå og drikke vand om natten, der skulle hun jo gerne sove.. smiley Håber det kan hjælpe jeres problemer... smiley

• #3   28. jul 2009 Hvis han både har lavet og tisset er det ikke en urinvejsinfektion. Jeg lukker stadig mine hunde ud for at tiss om natten, det er jo heller ikke altid at vi kan holde os en hel nat.

Kommentér på:
urenlig :( HJÆLP!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce