{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

Fokusere dårligt! {{forumTopicSubject}}

For ca. 2 år siden købte min far et Olympus kamera, med 8 mega pixels og en god linse. Lige siden er jeg gået amok, og har fundet en stor interesse i at tage billeder. Jeg indrømmer gerne at jeg faktisk kun dur til at tage billeder, og ikke ved en dyt om hvad linser og alt udstyret hedder.

Nå, men her er så det der frustrere mig. Jeg tager ofte billeder til stævner (hest), hvor kameraet fungere super godt. Fokus er super godt, og blitzen er også en god hjælp hvis jeg får brug for det. Men her på det seneste, er dne blevet utrolig dårlig til at fokusere på bevægelser. Jeg har sat den på "Bevægelses-mode", men når den skal fange billeder af både hunde og heste bliver de sløret og slet ikke så skarpe som før i tiden. Spørgsmålet er, om det er fordi den ikke kan fange f.eks. min lille Freyjas lynhurtige bevægelser, eller om det simpelthen er fordi der er noget galt?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fokusere dårligt!
Kommentér på:
Fokusere dårligt!

Annonce