{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.396 visninger | Oprettet:

savner mine gamle hunde ! {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Sider og savner mine gamle hunde og det er rigtig træls da man kan se dem man har foto og video af, men da der ikke er lavet kramme tv så kun se ikke kramme !

Savner det de var og hvad de stod for drilleri , leg, hygge og kammeratskab tricks vi lavede sammen o.s.v. !

Gombert og Raffe som er her på HG var ens på nogle punkter og andre helt anderledes men begge gode hunde og Flanhart jeg har nu har også sin egen personlighed !

Så jeg tænker på om der var andre der har tanker om at savne gamle hunde og hvad i gør for at komme over det om i er ligesom mig lader det gå udover nye hund lære ham noget den gamle hund kunne eller nyt som gamle hund ikke kunne !


Egne tanker ved natte tiden nogen der også savner


Har haft hund fra barnsben så der er flere end Gombert og Raffe og lige nu savner jeg dem alle det kunne være sjov at være med alle så ville jeg få ”Krammekrampe”

Hilsen Flanhart og far



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  savner mine gamle hunde !
  • #1   31. jul 2009 Jeg savner vores gamle drenge, men de to nye "hvalpe" hjælper mig videre.... De giver liv i huset, og opfordrer til dejlige aktiviteter... Vores den gamle på 10 år blev aflivet for en måned siden, jeg har flere gange siddet og vandet pelt på vores dejlige hvalpe... (10 mdr) Det er heller ikke mening man skal glemme sine gamle "livsledsagere" men man kommer sig over savnet efterhånden og lærer at leve videre..

    Jeg forguder mine hunde mens de lever og gør mit bedste for at give dem det bedste liv, men i baghovedet lurer tanken om at det er en kort fornøjelse - (8-14 år) hvis man er heldig, når man får en hund kommer der en sorg i den sidste ende..


  • #2   31. jul 2009 Jeg savner min Enzo - det er kun lidt over en måned siden han blev aflivet pga. allergi, hvilket ændrede hans adfærd. Han var den skønneste hund jeg har haft igennem hele mit liv. Ingen slår ham, hans temperament, hans glæde, hans humør, den måde han var på.

    Jeg savner også min Felix, han var også en dejlig hund. En hund med sine helt egne meninger. Han var rigtig fræk, men også noget så charmerende.


  • #3   1. aug 2009 Hej

    Beanmor
    Du savner din max men har nye der kan hjælpe dig og du må se på foto af gamle Max det er svært men mange gode minder kommer frem og der må gærne knibes en tåre.

    Tanja K
    Du savner gamle "livsledsagere" men du må nyde de nye og bruge dem til at komme oven på og klap dem fra mig og flanne.

    Kloget sagt du skriver : Jeg forguder mine hunde mens de lever og gør mit bedste for at give dem det bedste liv, men i baghovedet lurer tanken om at det er en kort fornøjelse - (8-14 år) hvis man er heldig, når man får en hund kommer der en sorg i den sidste ende..


    Maria
    Det du her taget nogle efter min mening god men svære beslutninger men håber at du kommer over sorgen over dine og husker dem som de var lav sorgen om til sjove minder.

    Anne R
    Det var trist at høre om Enzo håber du får lavet sorg om til minder så du kan tænke på Enzo og Felix og smile de har sikert lavet meget sjov med dig og tænk hvis de var sammen om det.

    Caesar og Baron U:
    Forstår dig men ham jeg har nu er også dejlig og så ville jeg jo savne ham også og nu er det Flanhart`s tid og han hjælper også gærne når jeg savner gamle hunde !


    Så tak for gode indlæg ser om der komme fler men skal lige tøre øjne.


    Hilsen flanhart og far



Kommentér på:
savner mine gamle hunde !

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce