{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.060 visninger | Oprettet:

Sker der lige noget?- ja tak! {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg lige lyst til at dele med jer, at jeg endelig har fundet overskud til at gøre noget ved "jeg-vil-gerne-tabe-mig-men-forstår-ikke-jeg-ikke-gør-det-nu-jeg-har-spist-salat-i-går"...
Hvordan det hele startede og bare i det hele taget bare hvordan og hvorledes smiley

Nu har jeg længe tænkt ( bemærkt" tænkt" ) at jeg skulle rigtig i gang med at røre mig, spise sundere og smide de efterhånden lidt for mange overflødige kg jeg har fået samlet gennem de sidste år.

Men kender i det når man ikke rigtig kommer videre end tankerne ??- måske får man lige iført sig nogle bukser, man kun kan tillade sig st løbe i når ingen andre ser det, og et par gamle løbesko ens mor har aflagt til en.... men så bliver det heller ikke mere en til en enkelt eftermiddag med en halvfesen tur i et pinligt joggin tempo... Og skoene og bukserne bliver lagt ind i skabet om man siger "ja.... starter sku næste måned" !!

Men .. ENDELIG!!!

Så gik der et lys op for undertegnede! Og nu har jeg virkelig fået viljen til at komme ind i sund og aktiv rytme!

For to ca. måneder siden tænkte jeg - " nu er det fanme nok" nu skal der sku ske noget! Og i fællesskab med min bedre halvdel ( Home Girl - lad os kalder hende Frk. Nielsen ) som tog mig med ned i løbebutik hvor der var tilbud på løbetøj til kvinder!
Der købte jeg mine første løbebukser ! Og samme aften løb vi to tøser - måske nok lidt overdreven start - en tur på 11 km!
FUCK det var vidunderligt!

Siden har jeg dog taget det lige mere roligt og løbet et par gange om ugen sådan lidt løst...

For en måned siden var der et stort vendepunkt i mit liv, jeg flyttede til Sydney - Australien og er begyndt på en frisk! - altså ikke kun på grund af de extra kg smiley

-Jeg har fået indkøbt mig ALT hvad der skal til så man er klædt rigtigt på til en go løbetur. ( Flot!- da jeg så kom herned, i mit kun 1 måned gamle indkøbte løbekluns, fandt ud af jeg nemt kunne ha sparet 25 % på lortet down under!! Ja tak, skulle man lige have vidst )

- tak tll den bog der fortalte mig at australien er verdens fladeste kontinent....De glemte bare lige at skrive at de bakker der så er - ligger alle i Sydney - Jo tak... lortebog smiley

-Jeg har Frk.Nielsen jeg "træner med" hjemme i DK, vi motivere hinanden - perfekt!

- Jeg har nu fået indkøbt ipod+Nike sports-løbesæt! Total go motivation!! KAn kun anbefales til jer der gerne vil løbe jer lettere smiley Alt der har noget med Nika at gøre - Thumbs up ( burde næsten få penge for min reklame )

Nu løber jeg hveranden dag - ca 5 km og de dage jeg ikke løber svømmer jeg minimum 1 km smiley
Jeg har lagt alkoholden lidt på hylden ( Det er djævlens limonade.. puuuuh ha ) - Plus slik, chips m.m ( stortset - en gang i mellem må man godt smiley ) er også lagt på øverste hylde!

- Styrketræning efter hver løbetur, min. 150 mavebøjninger. Armbøjninger er jeg nu begyndt på og opdaget at dem har jeg godt nok ingen af :s - kommer forhåbentlig smiley

- og er nu godt i gang med at træne mig op til en halvmarthon, som jeg skal give Frk Nielsen ( undskyld mit fransk ) Røv mange tæsk i!!

Nyder at jeg endelig er kommet igang igen!

Ja, tænker i - det er nok lidt langt! Men nyder bare at jeg ENDELIG har overvundet min dovenskab!

Og jeg vil rigtig gerne høre om jeres sejringer ( hvis det er et ord )

Til jer der gerne vil begynde at løbe - fantastisk side http://nikerunning.nike.com

Der er alt hvad hjertet kan begære af både motivation, løbetræningsplaner---- AAAALT - Go nuts!

Tak til Nike.... hæhæ


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sker der lige noget?- ja tak!
  • #1   3. aug 2009 No worries mate smiley

    GRAP SHELL DUDE!!!!

    JA det er super fedt!

    Jeg har nu heller aldrig set mig som den store løber - løb kun hvos jeg havde noget at løbe efter ( en badmintonbold fx) eller løb kun hvis nogen var efter mig smiley

    Ved ikke hvorfor jeg pludselig gider løbe smiley Det er vel bare tanken om det gør det hele bedre - der driver mig. Og så æææææælsker jeg NIKE!!! - så total go undskyldning for at shoppe fede ting i nike-butikken smiley ME LIKE!!

    p.s - kan godt forstå du savner Aussie!! Har du rejst eller boet hernede?


  • #2   3. aug 2009 Nå så har du væet helt syd på smiley NIIIIIICE - som man siger smiley

    Jeg tror ikke jeg kommer længere syd end Melbourne. Har en veninde der bor i Melbourne så hende drager jeg nok ned og hilser på.

    Jeg har så bosat mig i Sydney... og bliver der i en 11 måneder... og så skal man sku næsten ud og rejse! Alt andet ville da være dumt, nu man er her!!
    Men 12 måneerer godt nok længe uden lille-trolden, men han hygger sig bravt hos de gamle i de her dage smiley

    Har boet her i en måned nu.. ELSKER DET! - bortset fra det er så bakket ! ike fedt løbe terræn - for mig smiley

    Og har gudskelov ikke set nogel vildt klamme STORE dyr ... endnu... udover en masse rotter :s


Kommentér på:
Sker der lige noget?- ja tak!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce