{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.229 visninger | Oprettet:

Min lille ingeborg er så deprimeret :( {{forumTopicSubject}}

Min mor døde for ca. 3 uger siden, min hun har boet hos hende i næsten 2 år, da jeg fik hende da jeg boede på kollegie, hun bor så hos mig fast nu. Min mor er så lige død, og Ingeborg er så evig træt og ked af det. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre? jeg går lange ture med hende, tager hende med til vandet osv.. Det hjælper lidt at være sammen med andre hunde, men det er hun jo desværre ikke hele tiden. Burde jeg anskaffe mig en hund mere? så hun måske kan live lidt op, mens der stadig er lidt "hvalp" i hende, kan det mon give hende lidt energi igen? har overvejet en han, måske en fransk bulldog, da de til tider er noget mere energiske end mops? Håber i vil komme med nogle meninger.
For jeg begynder også snart at blive ked af det, når jeg ser min hund sådan.

Knus fra en bekymret mor.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min lille ingeborg er så deprimeret :(
  • #2   8. aug 2009 Lena: det gør mig ondt at høre med din mor.
    Jeg tror nu hunde kan sørge lige som os andre og vi sørger jo også lang tid, så måske det bare skal blive hverdag at hun bor hos dig nu og så vil hun blive glad igen. Jeg tror du skal skabe den tætt kontakt med hende via kontakt øvelser, træning af lydighed for hyggens skyld, en masse tricks øvelser osv, det vil give hende en masse positive oplevelser med dig så hun måske vil få det tætte forhold med dig også.

Tanja: Nu ved jeg ikke så meget om franske bulldog men Tulle har leget med sådan nogle , nogen gange sidst i 3 timer i træk og de hyggede super godt, det var mig der måtte få tulle til at hvile da hun var super aktiv og den fransk havde brug for lige at få vejret tihii smiley
    Så det kan også gå godt tror jeg.
    Men jeg tror nu stadig hunde har meget mere glæde af at have en af samme race at lege med hjemme smiley
    så kan de møde andre racer i byen. netop fordi de kan være så forskellige..

• #3   9. aug 2009 Hej Mopsejer R smiley

Det kan du jo have ret i, overvejede måske også noget hundetræning, da jeg aldrig før sådan rigtig har haft mod på det.
    Men som sagt, alt for at se ens lille mops glad.
    Men nu er hun jo godt nok snart 3, kan det ikke blive lidt for sent at begynde med tricks osv?

• #4   9. aug 2009 Det aldrig for sent at begynde at at lærer det, det bare ikke sikkert det går lige så hurtigt med at lærer hende det som da hun var helt lille smiley

Men kan sagtens lykkeds, det hele handler om ros, opmundring og positiv kontakt mellem jer.
    Du behøver ikke gå på noget hold, alt tulle kan har jeg lært hende vi har ikke gået til hundetræning, jeg har bare set videoer på you tube, herinde og på andre hunde sider, læst en masse artikler om tricks osv på www.vimedhund.dk osv..

• #5   9. aug 2009 Hvor fedt, tusinde tak smiley

• #6   9. aug 2009 velbekommen håber det vil kvikke hende lidt op, lav evt øvelserne med bitte små stykker pølser(som hurtigt spises) eller små skinke stykker osv som er extra lækkert:)

• #7   9. aug 2009 ja, for hun er rigtig kræsen.
    Har fundet en slags guf hun kan lide, og det er de der mega dyre oksestykker. og så kan hun godt spise det vi spiser. hun er sgu skør hvad angår mad smiley men det vil jeg prøve, tusinde tak.

• #8   9. aug 2009 hhii oki, hva med de 2 kg leverstykker man kan købe i harals nyborg?? de har en del hundeting også. smiley

Kommentér på:
Min lille ingeborg er så deprimeret :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce