1.425 visninger
|
Oprettet:
Shit, hvor er det hårdt! {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Min lille Bonnie døde i dag, efter en operation for blæresten i går
.
Hun fik hjertestop.
Tænkte derfor om i ikke ville lave et profil billede til hende.
Det skal ligne dettte : http://hundegalleri.dk/uploads_large_wm/329667.jpg?08-08-2009 14:00:58
I bestemmer selv billedet!
Håber virkelig at i vil.
aug 2007
Følger: 24 Følgere: 22 Hunde: 5 Emner: 25 Svar: 49
aug 2007
Følger: 24 Følgere: 22 Hunde: 5 Emner: 25 Svar: 49
aug 2007
Følger: 24 Følgere: 22 Hunde: 5 Emner: 25 Svar: 49
Shit hvor er du god.
Ihh, tusind, tusind tak.
Hold da fast, hvor er det flot..
Shit, hvor er det hårdt!