1.217 visninger
|
Oprettet:
er vi nået en ende ;-) {{forumTopicSubject}}
Jeg syntes gruppen har været meget stille længe.... har vi brugt internettet alt for længe, så vi er kommet til denne side http://ballade.dk/
mar 2007
Følger: 51 Følgere: 75 Emner: 250 Svar: 10.583
mar 2008
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 800
sep 2007
Følger: 39 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 588 Svar: 5.750
men I er selvfølgelig mere end velkommen til efter den finde guide der at rode rundt på internettet og finde endnu flere sjove vitser osv;O)
Skøn gruppe iøvrigt - men lidt sommerstille - og man skal vel også huske at nyde hverdagen og det gode vejr - mens det er her
Fortsat god sommer til jer alle!
er vi nået en ende ;-)