{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

"kamphunde" {{forumTopicSubject}}

For alle jer der har noget imod "kamphunde", jeg synes i skulle tage og klikke ind på denne her hjemmeside.
Håber i får dårlige samvittighed over at give hundene skylden. Det er EJERERNES SKYLD.
Det er hvordan man opdrager sin hund.

- Jeg er ligeglad om i bliver sure eller kommer med nogle latterlige kommentar. dette er min mening, og den har man lov til at sige !!!

http://www.pitbullsontheweb.com/petbull/sadreality.php ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "kamphunde"
  • #1   21. aug 2009 Har ikke gidet bruge tid på at kigge på dit link.
    Viil bare lige sige, at ja - det er OFTEST ejerne der gør hundene "sindsyge" MEN der er også grupper af hunde der NEMMERE tænder af og GÅR TIL ANGREB for at SLÅ IHJEL...

Det er naturens skabninger - og med så meget andet af naturens skabninger, kan man ikke gøre det helt vilde ved det... Men man kan tage sine forholdsregler, og dem gider jeg ikke til at remse op her, for det gælder både dem med de grupper af hunde der nemmere tænder af og dem med alle andre hunderacer...

• #2   21. aug 2009 Jeg kan kun give Maiken ret ! Jeg har dog kigget linket.

• #3   21. aug 2009 Det er ejernes skyld de fleste gange, trælst for dem der godt kan håndtere dem. Dem der vælger denne type hund, vælger også det ansvar og ry der følger med disse hunde, pga dem der giver denne type et dårligt ry.

• #4   21. aug 2009 Chine: ka næsten ik være mere enig med dig.

• #5   21. aug 2009 Føj for nogle video'er.

• #6   22. aug 2009 uanset hva for nogen hunde folk har så er hunde stadig et rovdyr uanset om det er en labador, gravhund eller hyrdehund. Alle hunde kan fandme gå til angreb uanset hvad, man hører det bare ikke i medierne for alt andet er skide lige meget. min tyson blev overfaldt af en stor fri shefær til hundetræning, så hva er forskellen?? de ander hunde bider sku ligeså meget. synes folk skal tage sig sammen og så ikke kun hører på medierne men også følge med i virkeligheden hva der sker!!!!

Vinnie S -- frygelige billeder blir helt trist af at se de sølle hunde smiley

• #7   22. aug 2009 Lisanne: Synes det er trist du og så mange andre har den "attitude/indstilling" til dette emne, da det bare "bekræfter" os andre i at vi virkelig står fast ved vores meninger om dette emne...

*suk* ! ! !

"følge med i virkeligheden hva der sker" - tja, min lille Papillon er på de sidste 8mdr blevet overfaldet hele TO gange af disse typer hunde - nemlig henholdsvis en Amerikansk Staffordshire Terrier og en Amerikansk Bulldog. Første overfald var livstruende, heldigvis var andet overfald med knap så alvorlige skader - DET ER VIRKELIGHEDEN og hvad der er sket!!!

• #8   22. aug 2009 grunden til vi får den attiude/indstilling er måske fordi at os der elsker vores hunde og gir dem opdragelse hører på det gang for gang. det er ikke menningen jeg ville blive så sur i det andet indlæg men har det bare så svært ved at holde tilbage for synes bare det er så trist, for det ku akkurat ligeså godt ha været en anden hund medierne sat spot på. synes bare det er sørgeligt.

• #9   24. aug 2009 Fy for Sat.. nogle forfærdelige videoer du lige fandt der CHINE. Man får sgu helt tårer i øjnene.

Det jeg synes er tragisk er, at de der forsvarer disse racer alt hvad de kan, åbenbart ikke har ret meget hundeforstand. Dette ment på den måde, at man blot siger, at de handler om ejeren. Jo, det gør det for såvidt også, MEN.....INSTINKTER!!! Min hund er en støver og uanset hvad, så er det ikke noget jeg kan tage fra hende. Hun er avlet til dette gennem århundreder. Hyrdehundene er avlet til at hyrde. Dette er også over en lang periode, og det kan man heller ikke tage fra dem. Kamphunde/muskelhunde - kald det hvad man vil, er avlet til kamp gennem flere år, og det instinkt kan man simpelthen ikke avle væk! At man så som person tager til udlandet og får sig en hund hvor man ikke ved hvad der ligger i den, så er man i mine øjne fuldkommen idiot.

Så selv om hunden har en nok så kompetent ejer, så kommer man bare ikke uden om, at hunden har et nedarvet gen, der ligger og lurer under overfladen.

Selvfølgelig angriber andre hunderacer også. Men som tidligere nævnt, så kan disse omtalte hinde forvold så voldsom skade. Jeg så en udsendelse engang der omhandlede dyrs bidstyrke, og af hunde ligger deres styrke i toppen.

Det er ikke korrekt at man ikke høre om det når andre racer angriber en anden hund, så er det kun fordi man ikke VIL høre om det!

Jeg er ligeglad med hvad andres holdningtil disse hunde er, jeg har min, og den ændrer jeg ikke på. Min hund skal absolut ikke i nærheden af dem. Stod det ene og alene til mig, så skulle de have en kugle for panden og forbydes. Ja, ja, jeg ved det - mange er uenige, men det er jo også bare min personlige mening, så INGEN grund til at hidse sig op over den ;0)

Kommentér på:
"kamphunde"

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce