{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

Dagens rally prøve {{forumTopicSubject}}

Hej

Er nu landet foran computeren efter en rigtig dejlig dag til rally prøve.

Jeg var selv med til at arrangere, så kan ikke udtale mig objektivt om, hvordan prøven var, men jeg havde i hvert fald selv en rigtig hyggelig dag, hvor det var skønt at se en masse bekendte.

Efter vi havde planlagt prøven, dvs. fået den godkendt at DKK, fået dommer og sendt indbydelser ud valgte DKK så at flytte deres prøve, således at de også har haft officiel prøve i dag. Derfor var vi naturligvis noget spændte på, om vi ville kunne få nok starter til at det kunne løbe rundt for os. DKK hentede nemlig en jysk dommer til Sjælland, mens vi havde fornøjelsen af Sjællands eneste uddannede dommer, så rigtig mange på øen har allerede en del prøver hos ham.

Men det betød så, at det blev en rigtig god "begynder prøve" dvs. at vi havde forholdsvis mange som var oppe for første gang, og generelt en MEGET stor begynderklasse med 28 starter, mens der kun var hhv. 4 og 4 i øvede og ekspert.
Men det gik ret godt for mange af de nye hunde - specielt er jeg super stolt af dem jeg træner tid daglig, som bare fik RIGTIG flotte point - tænk at stille op til første officielle prøve og få 2*95, 98 og 99 point. De var bare så dygtige!

Selv klarede jeg ekspertklassen til 85 point - desværre blev Curie ikke siddende på ærespladsen (men syntes lige, at hun ville vise, hvordan en smækdæk ser ud....) og den slags koster jo. Men generelt er jeg godt tilfreds med det stykke arbejde hun leverede - aldrig har hun været så tændt på en rallybane, og selvom det kostede noget på præcisionen, så var det fedt at hun var så glad!

Er der andre herinde som går ud til prøver?

VH
Miriam


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dagens rally prøve
  • #1   12. sep 2009 Tillykke med det fine resultat. Ærgeligt at hun ikke klarede ærespladsen.

    Jeg går også til prøver med mine hunde og iljan (min hanhund ) er også slem til at flytte sig fra positionen fordi jeg har trænet meget tease med ham hvor han selv skal finde på ting.

    Vi har lige været til DM hvor iljan blev nr 3 og freya blev nr 8 i øvet klasse.


  • #3   14. sep 2009 Hej kit

    I har ingen grund til at være nervøse. Det er ikke ret svært og det vigtigste er jo at i begge er glade og samarbejder


Kommentér på:
Dagens rally prøve

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce