{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.043 visninger | Oprettet:

uren hjæælp... {{forumTopicSubject}}

Min hanhund er 15 mdr. gammel... han er renlig, altså li på nær om natten smiley

Jeg går med ham som det sidste inden jeg går i seng, og på denne gåtur besørger han det han skal.
- og alligevel ligger der 2-3 tissetårer & 1-2 lorte.. ret irriterende.

Når han er alene hjemme, og er i sit bur, sker der INGEN uheld.. men hvis vi ved en fejl glemmer, at sætte ham i bur, er der uheld på gulvet når vi kommer hjem smiley

Han er ude og gå som det første når vi står op, som det første når vi kommer hjem fra arb/skole, efter aftensmaden og igen inden vi går i seng - han besørger begge dele på alle sine gåturer!!!

Han spiser 30 gr. mere foder om dagen, end anbefalet - fordi han ikke optager fuld mængde foder, han er derfor meget slank... men er blevet gennemtjekket af dyrlægen (blodprøver, scanning osv.).

Så det er nok normalt han skal af med en del mere tis & afføring end normalt... men det er stadig irriterende de med de uheld på gulvet!

Nogle gode råd??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  uren hjæælp...
  • #1   18. sep 2009 Har han adgang til hele huset om natten? For det kunne være i skulle afskærme ham til 1 rum. Hunde vil helst ikke besørge der hvor de sover.

  • #2   19. sep 2009 Vi har prøvet at lukke døren ind til soveværelset... men så har han besørget der smiley

  • #3   21. sep 2009 Jeg havde længe samme problem med min Cleo, men så begyndte jeg af mig selv at vågne om natten, når hun vågnede, og nu bliver hun så også luftet om natten, hvis hun står op smiley I nat har hun fx været oppe én gang, andre nætter er hun oppe tre gange - andre igen sover hun hele natten..

    Mit råd ville måske være at sætte vækkeuret til at ringe 2-3 gange i løbet af natten, og så gå ud og lufte ham. Jeg ved om nogen hvor træls og irriterende det er, men jeg kom bare til den konklusion, at jeg hellere ville stå op om natten, end jeg ville ha en ubehagelig overraskelse på stuegulvet om morgenen smiley


  • #5   23. sep 2009 Vores papillon sover i en transportkasse om natten. Det er vi rigtig glade for. Og han løber selv derind om aftenen. Så det er en ren win-win situation.

  • #6   2. okt 2009 Jeg har tænkt på at bruge buret om natten også.... men så er det jeg blir lidt blød og tænker... det er meget af en dag af være låst inde der smiley



Kommentér på:
uren hjæælp...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce