{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fødsel hvad dag?
  • #1   20. sep 2009 min chi fødte på 59 dagen sidste gang det var første fødsel hun fik 3 hvalpe hvor den ene var død de vejede mellem 128 og 159 gr

min lhasa fødte på 58 dagen fik 8 hvalpe alle overlevede og det var også første gang de vejede mellem 160 og 230 gr

det bliver da rigtig spændende så er hun sat til på søndag eller?? håber at høre hvordan det går med hende og fødslen samt hvor mange der kommer og om de bare er dygtige til at komme til mælken smiler glad held og lykke kh sanne

• #3   20. sep 2009 Tak tak glæder mig som et lillet barn og håber at alt går vel. Ja hun er sat til søndag, men synes maven er sunket meget og hun er begyndt at grave rundt omkring.

• #4   20. sep 2009 okey det kan jo godt være at de sker en af dagene kan god forstå at du glæder dig sindsygt meget sidste gang jeg havde hvalpe var min første gang fik to kun på 3 uger og jeg regnede med at de fødte på 63 dagen så gik lidt i panik over det allerede skete på 59 dagen troede så at min lhasa apso nok gik tiden ud men det gjord hun heller ikke men det er så spændende syntes jeg selvfølgelig er det også kanont hårdt arbejde men det er lige så spændene sjovt dejligt m.m. så glæd dig min ene tæve er blevet parret i dag det er hendes første gang det glæder jeg mig også sindsygt meget til men det er først til den 22 nov hun skal føde det er laaaangt tid til men glæder mig sindsygt meget kh sanne ps husk at skriv når der sker noget ved ikke om du er medlem af gruppen med hundefødsler

• #5   20. sep 2009 Mine to tæver har født på 62, dagen med to levende hvalpe den anden på 58. dagen med 4 levende hvalpe, så det er vist meget forskelligt hvornår tæven beslutter sig for at føde.

• #6   20. sep 2009 Tak for alle jeres svar. Havde hvalpe for 7 år siden og kan godt huske det, det var en schæfer og det var dælme hårdt arbejde med 9 hvalpe i stuen. Så glæder mig lidt til at prøve at have et mindre kuld alt andet lige må jeg jo have mere tid til hver enkelt hvalp.

Jeg er ikke medlem af den gruppe, kan du evt sende et link?

• #7   21. sep 2009 Så har Latoya født 2 hvalpe, så der mangler stadig en, det er gået pænt stærkt. Jeg havde en mistanke om at hun var i opblokningsfasen, da jeg oprettede dette indlæg, men tænkte at det måtte være alt for tidligt. Kl 00.30 fik hun de første presseveer det er bare fantastisk. Hvalpene vejer 110 g og 94 g

• #8   21. sep 2009 Tillykke !!!
    Håber det gik godt med den sidste hvalp også.

Rudi

• #9   21. sep 2009 Tillykke :o))

• #10   21. sep 2009 Det gik fint med sidste hvalp også, jeg har oprettet et fotoalbum, for dem der har lyst til at se de små + mor smiley

• #12   21. sep 2009 ej stort tillykke hvor er det bare skønt med 3 små og dejlig vapser og dejligt at alt er gået perfekt hvor er det en smuk tæve du har det er da også lige en dag tidligere end jeg ville ha skudt på smiler glad mange tillykke knuzzer fra sanne og alle vufferne

• #13   21. sep 2009 her er linket http://www.hundegalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=2490 kh sanne

• #14   21. sep 2009 Tak for lykønskningerne.
    De har det alle 4 rigtig godt. Hvalpene sutter fint og Latoya både spiser, drikker, tisser og laver. Dyrlægen har tilset dem og siger de er meget fine. Lidt små, men alt er ok.
    Hun nåede så at føde på 57 dagen ifølge en hvalpeberegner, når jeg tæller selv er det på dag 58.
    Hun blev parret den 26/7-09

Kommentér på:
fødsel hvad dag?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce