{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farver.
  • #1   25. sep 2009 okay (:

  • #2   25. sep 2009 Mange anser den blå og chokolade for sjælden samt merle, men det er så med god grund, da seriøse opdrættere forsøger at ungå farverne da de ofte er forbundet med fejl . de blå kan bla. miste pelsen og hos chokolade skulle dødligheden være højre hvis man pare choko på choko og merle er heldigvis forbudt helt at avle på i de forkellige kennel klubber .

  • #3   25. sep 2009 okay (:
    syntes bare mange gange hvis man ser i en annonce med chihuahua hvalpe så skriver de at farverne er sjældne. så er meget i tvivl omkring deres farver.


  • #4   25. sep 2009 Rikke,
    Ja det er et billigt salgstrick og mange af gangene er farverne ganske normale:o), Så ja kan man sælge en "sjælden" farve til overpris gør de det gerne...


  • #5   25. sep 2009 Jeg har samme mening som Stine og Linnea, synes efterhånden at der i mange salgsannoncer står at farven er ''Ååårhh så sjælden'' - FX de zobel farvede hvalpe der pt er til salg på marked. (efter hvad jeg ved er zobel ikke en frygtelig sjælden farve?)
    Det skal være andre facetter der sælger en hvalp, ikke kun farven.
    Så lad dig ikke narre over sælgernes anstrengelser for at sælge deres hvalp som verdens mest specielle farver :')
    KH Ann-Sophie, og rigtig god aften!


  • #6   25. sep 2009 Linnea - Selvfølgelig kan man det, og det er der jo også mange der har!
    Jeg selv har da også nogle yndlingsfarver. smiley
    Men, at en sælger udelukkende prøver at sælge sine hvalpe på farven, synes jeg er lidt krydret. Men det er jo bare min mening :')
    ...Hvis du har set netop den salgsannonce jeg omtaler, så er den også lidt for meget. Det hele handler om farven, farven og atter farven (som sælger skriver er yderst sjælden hele vejen igennem), og de er uden tavle, uden vacciner, uden chip osv men koster 8000,-
    Dét synes jeg er et godt eksempel på at sælgere gør alt for at komme af med deres hvalpe, om det så er farven de skal skrive er 1 ud af en milliard. *GG*
    KH Ann-Sophie


  • #7   26. sep 2009 Hehe, hun er også en fin tøs - Jeg havde sikkert også hoppet på det dengang. :')
    Men ''nu om dage'' synes jeg bare der er alt for meget af den slags, så det tager jeg altså lidt afstand fra.
    Fx at alle hvalpene i et kuld sælges til 10.000-12.000,- men den choko/tan koster 16.000,- DÉT er efter min mening komplet åndssvagt? (Endnu et eksempel fra 'Marked', Hehe..)
    KH Ann-Sophie


  • #8   27. sep 2009 hehe okay (:
    forstår heller ikke hvorfor de skal prale med en farve som ikke er særlig sjælden. men tak for svarene allesammen (:


Kommentér på:
Farver.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce