Hvidt skum.. {{forumTopicSubject}}
Hej Derude
Herkules har de sidste tre dage, kastet hvidt skum op en gang.. Jeg har tænkt det som værende nogle nye godbider jeg har købt til ham,men undrede mig over det - da de egentlig minder meget om andre han før har fået, uden den her reaktion..
Idag spiste han så noget på gåturen, som kom op igen - med hvidt skum - hvor han havde fået det fra, ved jeg ikke men det var hvidløgs fed!!! Godt det kom op igen.
Han er på BARF, og har ikke haft problemer med det tidligere, men kan hans mavesyre pludselig begynde at reagere nu?? Han har fået BARF i næsten et år???
Det skal siges, at han ikke virker til at have ondt, eller dårlig på nogen andre måder - derfor undre det mig meget???
Kender i til det? Og hvad kan man evt gøre for at stabolisere hans mavesyre??
Og ja, dyrlægen er jeg klar over er en mulighed, og det valg træffer vi selvf også hvis det fortsætter - men kunne man selv gøre noget, ville det da klart være at foretrække
Takker for Jeres hjælp
Louise
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.177
Prøv at give ham en omgang aspares og se om det ikke går i sig selv =)
jan 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 37
Du skriver asparges?? Hvilke slags og hvordan giver jeg det? Hvad gør det for ham?? Kan d gives med hans BARF eller?
jun 2005
De trævler og hjælper med at fjerne ting i halsen (hår, ben osv), og så vikler det sig om genstande i maven så disse ikke skærer i maven og tarmene (feks nåle, glaskår osv)
Ikke sagt at man bare skal give asparges hvis hunden æder et spejl, forstå mig ret ; )
jan 2008
Hvor mange skal mave give ham i maden?
jun 2005
Jeg har bare givet ham dem rent de gange han har fået, har ikke blandet det i hans mad =)
sep 2004
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 188 Svar: 1.916
jun 2005
Har dog læst at hvis hunden har tendens til urinsten skal man undgå aparges..
feb 2006
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 45 Svar: 392
Jeg har aldrig troet at det skulle være noget alvorligt..
jan 2008
Jeg har givet han lidt A38 igår og idag, og han har ikke kastet op siden - så tror bare hans mave lige skulle stabiliseres lidt
Hvidt skum..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside