{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.182 visninger | Oprettet:

Hvidt skum - opkast ? {{forumTopicSubject}}

Har lige været ude for noget meget mærkeligt..
Håber nogen kan hjælpe..

Jeg har lige været ude på en lille tur med angel, og pludselig stoppet hun op og lavet lyde som om hun sku brække sig, så jeg blev stående for at se hvad der skete.. det så ud (på hendes mave) som om der var noget der kørte op og ned.. så pludselig sagde hun en lyd som når man brækker sig... og ud kom der noget HVIDT SKUM!!.. ADDD... så gik vi 2m længere, og det samme skete igen.. men resten af turen skete det ikke...

Nogen der ved hvad det kan være?????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvidt skum - opkast ?
  • #1   10. jan 2007 det var nok bare opkast... hun har nok haft tom mave og så kom der kun mavesyre ud, har også set det et par gange hos Kira

• #2   10. jan 2007 hun brækkede sig, men havde intet i maven at brække op og så kommer der slim og gale op som skum - har set det tit, så ingen panik;O)

• #4   10. jan 2007 hej!
    jeg ved ikk rigtig hva det er men min hund har altså også gjort det før!
    tror ikk det er noget alvorligt

• #5   10. jan 2007 Ok... tak for hjælpen alle sammen..

Den med at spise for hurtigt, lyder som noget der godt kunne passe til hende.. *Griner*

Men tak for svarerne..

• #6   10. jan 2007 hun skulle nok bare brække sig .. så kommer der i vært fald sådan nået hvidt skum op .. det møffe tit .. men inden det der spiser han græs .

• #7   10. jan 2007 kenneth.. da vi fik rico åd han også sin mad det skulle gå så stærkt fordi han havde altid fået mad når der var 5 andre hunde også. så det galt om at komme først. vi har vænnet ham af med det dengang ved at blande hans mad med a 38. det hjalp..

• #8   10. jan 2007 charlene: ok.. nej men det ikke så tit hun gør det... men angel gør sådan, at hun går i lang tid uden at spise, og så pludselig spiser hun det hele.. og plus hun får hvad jeg spiser.. altså ikke alt, men næsten...

• #9   10. jan 2007 okay så bare have maden stående med a 38 i sådan blandet sammen.. det er også godt for deres mader med a 38 også hvis de har tynd mave. det har altid hjulpet på Rico.

jaaah ja rico får også sin egen tallerken når vi har spist. det er ved at være en vane.. hehe

• Lill H
    Lill H Tilmeldt:
    mar 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #10   20. mar 2016 Jeg har læst, at det er tegn på mavekatar, hvis de har spist for meget eller fordærvet mad, så kaster de hvidt skum op.

Kommentér på:
Hvidt skum - opkast ?

Annonce