{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

Tusind tak for en dejlig dag!! {{forumTopicSubject}}

Hej!

Tak til alle der var med til at gøre dagen i Skørping rigtig hyggelig!
4½ time der, så nu er vi trætte smiley
Vi har lige sagt farvel til Gitte & Jørgen + hundene smiley

Det må vi gøre om igen! Vejret var jo helt med os *s*


Fremover vil træffet i Skørping blive holdt medio oktober - først i November. (Vi skal ikke længere hen - så blir vejret koldere).
Så skriv det bag øret *s*

Hvis andre har lyst til at mødes med andre, andre steder, så er I jo helt velkomne til at arrangere jeres træf (f.eks sydjylland - fyn - Sjælland). smiley

Da jeg selv kommer fra Nordjylland er det mest optimal for mig, at arrangere dem heroppe :))))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tusind tak for en dejlig dag!!
  • #1   17. okt 2009 Hej igen Pia...
    Jeg vil starte med, skriftligt, at takke jer som tog "initiv" til denne fantastiske dag i skoven....
    Dernæst vil jeg takke alle deltagerne, alle, uanset antallet af ben, som var med til at lave denne skønne dag uforglemmelig for alle, igen alle, uanset antallet af ben de går på....
    I er alle pragtfulde "væsener" som jeg gerne vil køre langt for at være sammen med en anden gang...
    Af hjertet tak....
    Vi har haft en aldeles opløftende dag som blev beriget af samværet med jer allesammen ude i den danske efterårsskov på en dag hvor både den og vejret viste sig fra den aller-smukkeste side.
    Det blev vi glade, og høje, i låget af og hundene kanon-trætte... nærmest udmattede.. De drømmer gode drømme... De vågner af en coma-agtig søvn ind-i-mellem og ser stadig trætte, men osse helt, næsten salige ud... Inden de falder tilbage i søvnen og begynder på de lydelige drømme-og/eller -snorke-lyde. Dejligt..
    Tak for det allesammen....
    Glæder mig til at se nogle af de billeder som mange af jer gik rundt og tog... De vil bevidne og visualisere mine ovenstående ord og beskrivelser af dagens indhold...
    Med venlig hilsen til jer alle fra os alle 8 heroppe nordpå...
    "Viktors far"


  • #2   18. okt 2009 Jeg har forløbig lagt billeder i dette album fra dagen

    http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=46612

    Flere kommer......men det tar lidt tid smiley


  • #4   18. okt 2009 Ja, tusind tak for en rigtig dejlig dag og en god oplevelse, som jeg kan tænke på med smil, når der er en dårlig dag.
    Ja,Oliver blev forelsket i Molly og ville ikke med mig hjem.
    Synes bare at tiden fløj afsted. For mit vedkommende kunne jeg godt bruge en tur igen om en md. tid.
    Måske vi der er tæt på Aalborg og omegn mødes i Vodskov Hundeskov.
    Eller Gistrup.
    De varmeste hilsner til jer alle der var med. Et eldorado af gravhunde, for mig der elsker gravhunde.
    Berit


  • #5   18. okt 2009 Lige en stor takke hilsen herfra også.
    Det var en pragtfuld dag.
    Tak for rigtigt godt selskab med både hunde og ejere.

    Jeg har fået redigeret mine billeder fra turen. Det blev vist til en del.

    (link fjernet)

    Kanon billeder Pia, og lækker kage.

    Glæder mig til næste træf.


Kommentér på:
Tusind tak for en dejlig dag!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce