{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Budget
  • #1   26. okt 2009 Har pt. 1975 kr. til alt forbrug inkl. benzin, mad til dyrene og mig og hvad der ellers er udover de faste udgifter :o)

• #2   26. okt 2009 Prøv at kig denne tråd, der er ihvertfald en del der skriver hvad de bruger på mad og nogle har også skrevet benzin mm. på.

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=359202

Vi vil til at sætte 800 kr af til mad og husholdning om ugen og jeg vil tro vi bruger 300 - 400 kr om ugen på benzin, dyrefoder 1000 - 1500 kr om måneden (Pt. til 2 hunde, 3 katte, 2 geder, 1 hane).
    Vi har vel ca. for 12000 - 14000 kr i regninger om måneden (forsikringer, huslån, vægtafgift, egendomsskat og 117 andre ting).

Og hvad vi bruger i lommepenge, gaver osv. har jeg ikke styr på, men jeg er ved at forsøge på at få det.

• #3   26. okt 2009 Glemte at skrive at vi er to voksne.

• #4   26. okt 2009 2 voksne og 2 hunde - jeg bruger ca. 2.500 på mad, sæbe, opvaskemiddel etc. Herudover kommer hundemad med ca. 1.000 kr. incl. deres guf etc., gaver med gennemsnitligt 500 kr. pr. og så skal budgetkontoen ellers ha' en ordenligt omgang osse, opsparing til julegaver med 750 kr. pr. mdr., og lommepenge - DET er en by i Rusland tror jeg nok.

• #5   26. okt 2009 Tja, jeg sætter 16000kr ind på min budget hver mdr. De går så til alle de faste regninger . Benzin, bil, forsikring, termin, strøm , lån osv.
    Så de resterende 5-10.000 går så til mad, renovering af huset, og hygge.

• #6   26. okt 2009 850 kr. til alt mad, forbrug, forplejning osv, vovse osv.
    Det er ingenting der kan sættes af... der bliver bare kun købt det allermest nødvendige

• #7   26. okt 2009 Da der sker ændringer i vores indtægter lige i øjeblikket -heldigvis i positiv retning, har jeg ikke 100% tjek på det i øjeblikket, men jeg satser på at vi gerne skulle have 5800-6000,- til os selv om mdr. Det er til to voksne mennesker, til mad, husholdning, benzin og desværre også to gange rygning, hvilket snupper omkring 2000,- af de i alt 5800-6000,- hver mdr.
    Lommepenge er der ikke noget der hedder her i huset, alt forbrug, uanset til hvad, går ind under de 5800-6000kr.

Dog bliver hundenes foder osv. betalt fra budget kontoen, så det skal ikke regnes med. Og når jeg ellers har fået helt styr på det nye budget, skulle der også meget gerne 1000-2000kr. om mdr. til en opsparing, men nu må vi se, det er jo ikke altid det går som præsten prædiker.

Det sidste års tid, inden min kæreste fik arbejde igen, har vi haft 4000-4500kr. til forbrug om mdr. Hvor af også en del af hundenes foder osv. er blevet betalt. og der har heller ikke været nogen opsparing i den tid. Så tingene har bare skulle køre uden problemer, for der har ikke været nogen reserver at tage af.
    Og i den tid, har der så også været regninger der har måtte ligge og vente på bedre tider, heldigvis, så ser det ud til at de bedre tider er kommet nu :o)

• #8   27. okt 2009 Jeg har på en god måned 3500 kr, 1500 kr på en dårlig. Jeg lægger ikke til side på den måde.

Det beløb jeg har, bliver delt i 4 og så er det, hvad jeg har at leve for i en uge.. Med Luna og katten..

Jeg har et buskort og det bliver betalt via min budgetkonto..

• #9   27. okt 2009 Jeanette...de måneder du har 3500,- lægger du så ikke til side til de måneder du har mindst ?
    Ikke fordi 1500,- er lidt, når du kun er dig selv + Luna og missen, men er da meget rart enten at ku solde el afbetale gæld ;o)

• #10   27. okt 2009 Jo, men de er så brugt på besøg hos dyrlægen og waterwalk pt. Men det er jo så også ting, der må skrives fra. Massage må jeg selv lære. Og waterwalk, der må vi enten gå ned på stranden og gå i vandet eller også må vi gøre det på anden vis.

Luksustingene er slut nu. Jeg har 900 kr liggende, men dem har jeg lige købt foder for (fandt en side med 20% rabat t.o.m. 31. oktober). Jeg kan ikke give hende det billigste foder, for det kan hun ikke tåle. Men vi burde have mad til flere måneder nu.. Både med 2 sække tørfoder og så har jeg en del i fryseren.

Og så er det med at spare.. Men det jeg har fået lagt til side, er brugt.. Så nu må hun ikke komme til skade igen *S*

• #11   27. okt 2009 Uh vi bruger ca.3000kr i benzin.
    Så har vi vidst ca.6000-7000kr til mad, hundene, og hvad vi ellers vil, det er ikke delt op, vi bruger til der ikke er mere på kontoen, og men vi kan godt tage 2000kr til opsparingen, og klare os, men hvis vi ikke gør det bruger vi bare det hele.

• #12   28. okt 2009 Jeanette: Er det på acana du har fundet rabatten og hvor er det henne, hvis det er acana? smiley

• #13   28. okt 2009 Jeps.. også acana.. Her: www.godttildyr.dk

• #14   28. okt 2009 Hm...kan ikke finde en alm. stor sæk Acana derinde ?

• #15   28. okt 2009 Her Sus: (link fjernet)

• #16   28. okt 2009 Hihi...mig der er dåååm Jeanette....er ikke vant til man selv ska ændre vægt på varen ;O)

• #17   28. okt 2009 Fnis

• #18   28. okt 2009 øv de har ikke grassland i andre end den lille str. :S

Kommentér på:
Budget

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce