{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.249 visninger | Oprettet:

Barf guide til idioter.. {{forumTopicSubject}}

Vi overvejer at skifte til Barf, MEN ærligt så aner jeg intet om det.. Derfor søger jeg information omkring det, så vi evt. kan skifte senere..

Vores egen er små 6 måneder, og skider simpelhen 3-5 gange på en dag.. Hun er ikke tynd, men gider ikk sit tørfoder, derud over har jeg hørt så meget godt om barf. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre noget mere. Gerne en guide til idioter smiley

Får hunden en ang om dagen ? i det tilfælde hvad så resten af dagen, de bliver vel sultne. Hvad må de få?, hvad må de ikke ? Alle sådanne ting kunne jeg godt tænke mig at høre..

Så hvis der er nogle der vil ud med noget information ville jeg blive lykkelig.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barf guide til idioter..
  • #1   1. nov 2009 Når din hund er 6 mdr må den gerne få flere gange om dagen :). Det må den såmænd også selvom den er 6 år gammel, det er op til dig selv :).
    Gizmo er 2 år, får et hovedmåltid om dagen og så lidt lækkerier/snacks ind i mellem :).
    Find en barfforhandler og få lagt en foderplan og de vil med glæde svare på alle dine spørgsmål smiley


  • #2   2. nov 2009 Jeg syntes helt klart at man skal søge prof. hjælp når man starter på Barf,for det er vigtigt at man starter rigtig op så hunden for sammen sat en foder plan, så den trives bedst muligt, man kan godt fodre forkert så hunden ikke for næring nok,feks. at fodre med for meget kylling, der er ikke næring nok i kylling, så derfor må kylling kun bestå af 10% af fodret, så derfor syntes jeg at det er vigtigt at få den rette vejlidning til at starte, jeg kan varmt anbefale Dansk barfcenter de kigger på hunden og der får du en foder plan til lige netop din hund, og ikke mindst hvordan du starter op med Barf, for det er ikke helt lige meget hvordan man starter.....
    (link fjernet)


  • #3   2. nov 2009 jeg er enig med michael.

  • #4   2. nov 2009 Takker for hjælpen.. Sætter mig igang med at læse, evt kontakte nogle barf proffer.. smiley

  • #5   2. nov 2009 Go' ide Pernille, held og med det, jeg ved at du bliver glad for det og ikke mindst din vuffer smiley

  • #6   3. nov 2009 Du skal lige være opmærksom på at hvalpe normalt skider flere gange om dagen, end en voksen hund, så det virker ikke unormalt, Så når din hund kun er 6 mdr, kan den stadig godt ha´det sådan.
    Det er ikke fordi jeg vil fraråde BARF, det var bare en orintering.


Kommentér på:
Barf guide til idioter..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce