{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

Hvordan bor i med jeres hunde? {{forumTopicSubject}}

Her på det sidste er jeg sådan kommet til at tænke på hvor godt det er for Buster at vi bor på landet, for jeg kunne simpelthen ikke forestille mig at bo i fx. en lejlighed hvor han kun kunne komme ud når han skulle luftes..

Så af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at høre hvordan i bor? Altså bor i på en gård, i hus, lejlighed etc.? Og hvor tit kommer jeres gårdhund ud, og trives de med det? smiley

Buster kommer ud så tit han vil, og har lov til at løbe frit rundt på gården og han ELSKER det simpelthen smiley Han elsker at løbe rundt og snuse og fange mus, han elsker at hygge sig med køerne og kalvene i stalden, han elsker at hoppe rundt i halmen, han elsker at pjaske med vandet når vi hælder det op i spande til hestene, han elsker at slås med katten, men mest af alt elsker han at LØBE! Han får tit bare lyst til at løbe, og så løber han ellers bare en 3-4 gange rundt om huset smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan bor i med jeres hunde?
  • #1   4. nov 2009 Vi bor på landet i et hus hvor det meste af haven er indhegnet, så de kan løbe frit rundt. Vi har skov, åbne marker og vand i vores nærhed, så det er så tæt på optimalt. Men vi ville dog gerne have en nedlagt landejendom.

• #2   4. nov 2009 Jeg boede i kælderlejlighed på 70 m2.
    Dog besøgte mig og min x-kæreste tit min x-svigermor, som bor på en stor gård, hvor de også har en lille terrier som han eeeeelsker at lege med!
    Milo har fungeret fint i lejlighed - men vi har også været rigtig gode til at komme meget ud med ham. Enten i hundeskove eller andre åbne landskaber. Nu er Milo dog også en rigtig "dovne" hund - så han havde intet problem i at ligge og hygge med os - han tilpasser sig meget os - når vi er aktive er han det, og når vi er dovne er han det også smiley

• #3   4. nov 2009 Jeg bor i rækkehus m.have hvor mine hunde er ude i næsten hele dagen når vi ikke er ude at gå el.er til træning.
    Skifterne er hunderne også m.ude v.hesterne,men har kun en af gangen med da vi kører knallert.
    Mit rækkehus er på 69 m2 og har 2 dansk/svensk gaardhunde,syntes mine hunde ser til fredse ud.

• #4   4. nov 2009 Jeg har et hus på landet langt ude på en grusvej kun 1 km fra skov og lige ned til en å.
    Mine hunde har døren åben hele dagen, så de kan selv bestemme hvor de vil være, hele haven er indhegnet nemlig. Desuden er de ude på 1 til 2 gårture dagligt også smiley jeg har bla. en masse racekaniner som de elsker at komme med ud til og gerne hvis de kan få lov til at følge med når jeg foder kaninerne.
    Hver dag tager de en lang løbetur rundt om huset flere gange og ud på markerne få de også lov til at løbe frit hver dag også.

• #5   4. nov 2009 vi bor i en lille by.. men vil nu ud på landet.. men han kommer ud når det lyster ham og han bliver luftet og når jeg skal ud til hestene kommer han med og render løs.. det elsker han bar..
    vi bor tæt på tkov og strand og der er vi os tit smiley

• #6   4. nov 2009 Vi bor i udkanten af byen, men stadigvæk tæt på det hele.
    Vi bor i hus med lille have, men så tager vi på ture hver dag så de bliver ikke snydt.
    Jeg tager en tur med dem i snor om formiddagen, og så tager min mand med om eftermiddagen når han har fri. Så er vi ved stranden, hundeskove, og meget andet godt. Ellers er de i haven i løbet af dagen, sådan gør vi det her. Og det fungere fint.

• #7   6. nov 2009 Vi bor i byen i villa med en have på ca. 800 kvm, hvor han har fri udgang, det meste af dagen... Men selv om vi bor i byen, så har vi kun 5 min til stranden på gåben og en halv times tid til skov... Så det er skønt...

Kommentér på:
Hvordan bor i med jeres hunde?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce