{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.133 visninger | Oprettet:

Små hunde i Silkeborg {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

Jeg vil lige gøre opmærksom på en facebook-gruppe som min søde veninde Hanne har oprettet. Den hedder "Små hunde i Silkeborg" og er en åben gruppe hvor alle kan melde sig ind smiley

Det siger selvfølgelig sig selv at det er for SMÅ hunde, og deres ejere der til tider kan blive trætte af at deres små pus bliver overrumblet af den ene kæmpe hund efter den anden smiley

Ud over at mødes en gang imellem i weekenderne og gå nogle lækre ture, er vi nu blevet enige om at mødes fast hver torsdag kl. 16 i hundeskoven på Århusbakken, hvor vores dejlige vapsere har mulighed for at tumle med andre på deres egen størrelse smiley

Håber at se nogle nye medlemmer i gruppen snarest - om ikke andet, så mød op imorgen hvis I har mulighed for det smiley

Knus og potedask fra Basse og Maria.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Små hunde i Silkeborg
  • #1   5. nov 2009 Lyder som en fantastisk ide....
    Jeg kan dog ikke i morgen, men er super frisk torsdag i næste uge smiley

• #2   5. nov 2009 Dejligt, det glæder vi os til smiley

Hvis du er på FB, så bliv medlem af gruppen, så du modtager vores nyhedsbreve mv. smiley

• #3   5. nov 2009 Er hermed gjort smiley

• #4   5. nov 2009 Hej
    Nu vil jeg lige stille et dumt spørgsmål (måske) men hvor små er små? Jeg har nemlig 3 franske bulldogs og det er i mine øjne ikke en stor hund, men alligevel en tung hund. Jeg ville gerne komme ned og gå med på nogle hyggelige gåture, men jeg vil ikke komme med et par drenge der så tumler resten ned hvis det er helt små hunde. Jeg mener bare hvis jeg kommer og resten er 15 chihuahuaer så tror jeg ikke det er nogen god idé.

• #5   6. nov 2009 Hej Susanne...

Franske Bulldogs ville passe eltfint ind smiley

Vi er en meget blandet flok. Den mindste er en lille landghåret gravhundehvalp på 4 mdr. og den største er vel lige et halvt nummer større end en fransk - Så det er super smiley Det væsentligste er at de kan finde ud af at opføre sig ordentligt og ikke tromler alt ned på deres vej om du vil smiley

- Maria.

• #6   8. nov 2009 jeg ville gerne være medlem men synes alligevel ikke fordi det eneste jeg sådan set laver på facebook er at spille Farmtown. Så må jeg ikke for saras ejer komme i hundene skoven på Århus bakken da der er folk som bare lukker deres "muskel" hunde ind og så går de hen og overfalder andres hunde.

Men vil gerne mødes andre steder. Fx. resenbrokrydset.

• #7   8. nov 2009 Ok, nej det kan jeg godt se at det komplicerer det hele lidt...

Men vi kan lave en aftale om at jeg smækker alle vores møder med gruppen op her på HG også... Så kan folk jo melde til og fra som det passer dem. Vi vil bare gerne have tilmelding på weekendturene (som i øvrigt ofte holdes andre steder end Århusbakken) da der vil blive bagt kage osv.

Så... Jeg kommer med tiderne herinde, fra melder til og husker at melde fra hvis de alligevel bliver forhindret smiley

• #8   9. nov 2009 åhh det ville bare mega dejligt Maria.
    Jeg vil jo gerne med det er bare lige med den der skov. smiley
    MEn andre steder ville være super.

Kommentér på:
Små hunde i Silkeborg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce